خبر بد برای بازیکنان بارسا؛ مسی منتظرت نمی ماند!/ لئو پیشنهاد جدی دریافت نکرد

مسی در تاریخ 30 ژوئن که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می رسد، بازیکن آزاد خواهد بود. به گزارش رسانه های اسپانیایی، مسی از الهلال عربستان نیز پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد و در روزهای اخیر چند پیشنهاد دیگر نیز دریافت کرده است. اسپورت همچنین ادعا می کند که از منابع موثق دریافته است که بارسلونا در حال حاضر جدی ترین گزینه برای مسی نیست زیرا باشگاه کاتالانی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارائه نکرده است.

لیونل مسی، فوق ستاره پاری سن ژرمن و کاپیتان آرژانتین، در میان پیشنهادات جدی بارسلونا و الهلال، آماده است تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

برای این بازیکن مشخص نیست که باشگاه بارسلونا در نهایت بتواند در مهلت مقرر پیشنهادی برای جذب او بدهد و این ممکن است تصمیمات دیگری را از سوی این بازیکن به دنبال داشته باشد.

با وجود شایعات متعدد، او هنوز پیشنهاد رسمی برای بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده است. پدر این ستاره، خورخه، نیز قبلاً گفته بود که قصد دارد پس از پایان همه چیز درباره آینده خود تصمیم بگیرد. بازگشت به بارسلونا یکی از احتمالات جالب در این مورد است که البته گفته می شود ممکن است اجرایی نشود.

آبی ها هنوز لالیگا را به پایان نرسانده اند و مهم ترین دغدغه آنها در پایان فصل خروج از شرایط سخت مالی است که حتی مانع از امضای قرارداد بازیکنان جدید می شود. این موضوع این تصور را ایجاد کرده که قهرمان لالیگا برخلاف رسانه ها و هواداران مسی را فراموش کرده و هنوز برنامه جدی برای جذب او ندارد. همانطور که اوضاع پیش می رود، مسی نمی خواهد زیاد صبر کند و مشتاق است که به زودی درباره آینده خود تصمیم بگیرد.