خبر بد برای هواداران؛ یمگا به زودی از استقلال می رود/ بدهی به استراماچونی به قرارداد ستاره فرانسوی ضربه می زند

بیشترین دقایق بازی برای ساپینتو

خبر بد برای هواداران؛  یمگا به زودی از استقلال می رود/ بدهی به استراماچونی به قرارداد ستاره فرانسوی ضربه می زند

45 میلیارد ستاره

ثابت ترین بازیکن استقلال

این بازیکن در حال حاضر در صفحه نقل و انتقالات 850 هزار یورو قیمت دارد و باید برای تمدید قراردادش با استقلال با مسئولان این باشگاه مذاکره کند. با احتساب قیمت هر یورو در بازار فعلی که 52 هزار و چهارصد تومان است، رقم فعلی قرارداد این بازیکن برای باشگاه استقلال نزدیک به 45 میلیارد تومان است.

بهترین گلزن به اضافه محبی قیدی

کوین یاماگا تاکنون 5 گل به ثمر رسانده است که البته بیشتر اوقات در پست دفاعی بازی کرده است و در کنار محبی و مهدی قیدی در صدر جدول گلزنان استقلال قرار دارد. گل های یمگا به ترتیب برابر مس کرمان، نساجی، گل گهر سیرجان (خارج)، صنعت نفت آبادان، گل گهر (پشتیبانی) به ثمر رسید. کوین یاماگا فصل گذشته نیز با زدن 10 گل در یک سال به عنوان بهترین گلزن استقلال شناخته شد و در نهایت آبی پوشان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

سیه چرده هافبک استقلال در 22 هفته گذشته در تمامی دیدارها در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته و تنها در 3 بازی نیمکت نشین شده است. یمگا در دیدار مقابل ملوان، نفت مسجد سلیمان و نساجی سه بار در دور دوم تعویض شدند و در سایر دیدارها 90 دقیقه در ترکیب حضور داشتند.

یاماگا در حال حاضر با 1908 دقیقه بیشترین دقایق بازی را برای تیم ساپینتو و استقلال دارد.

این بازیکن 188 سانتی متری و وزن 85 کیلوگرمی از فیزیک مناسبی برای بازی در تیم فوتبال برخوردار است و در پست دفاع راست و وینگر راست برای استقلال بازی کرده و هیچگاه از این نظر با کادر فنی مشکلی نداشته است.

نگاهی به صفحه این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت نشان می دهد که یامگل تا 9 خرداد 2023 یعنی 18 تیر 1402 با استقلال قرارداد دارد یعنی تنها 4 ماه تا جدایی این بازیکن از استقلال باقی مانده است.

یاماگا مذاکره می کند

کوین یاماگا بازیکن 26 ساله فرانسوی استقلال که در آغاز لیگ برتر بیست و یکم به این تیم پیوست، بیشترین دقایق را در تمامی بازی های این فصل این تیم به نمایش گذاشته است.

تیل تیر بازیکن استقلالی است

خبر بد برای هواداران؛  یمگا به زودی از استقلال می رود/ بدهی به استراماچونی به قرارداد ستاره فرانسوی ضربه می زند

شیک و چند لایه

این خبر از باشگاه استقلال می رسد، در کنار برنامه ریزی مدیران برای پرداخت بدهی سنگین آندره آ استراماچونی، جمعی از اعضای کمیته نقل و انتقالات بازیکنان آن باشگاه در تلاش هستند تا با بازیکنانی مانند کوین یاماگا که در پایان قراردادشان به پایان می رسد، مذاکره کنند. در این فصل، هیچ کس جرات نمی کند پرونده را در دست بگیرد. تمدید قرارداد یامگا در عین حال هواداران استقلال به شدت خواستار تمدید قرارداد با این بازیکن هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال