خبر بد برای هواداران پرسپولیس/ بیرانوند دربی را باخت؟

اما حالت شکستگی بینی بیرانوند که نیاز به عمل دارد او را نیز در آستانه دربی پایتخت با وضعیت مه آلود مواجه کرد! شرایط این روزهای بیرانوند و حضورش در اردوی تیم ملی باعث شده او نتواند تحت عمل جراحی قرار گیرد. به همین دلیل او ممکن است بازی مهم 29 آذر مقابل استقلال را در بازگشت به تهران و انجام جراحی دیرهنگام صورتش از دست بدهد که قطعا خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نخواهد بود.

با این وجود، در حالی که شاید بیرانوند 30 ساله امروز تا جام جهانی بعدی در بهترین فرم خود نباشد (34 ساله خواهد شد)، اما می توان او را یکی از بدشانس های جام بیست و دوم نامید.

علیرضا بیرانوند دروازه بان 30 ساله تیم ملی پرسپولیس در اولین بازی مقابل انگلیس در همان ابتدای کارش دچار شکستگی بینی شد.

خبر بد برای هواداران پرسپولیس/ بیرانوند دربی را باخت؟

پس از جام جهانی 2018، علیرضا بیرانوند که در فصل نوزدهم شانس حضور در لیگ ایران و حضور در دربی های برگشت را داشت، پس از لژیونر شدن، فرصت حضور در دربی های فصل 20 و 21 را از دست داد. حالا به نظر می رسد با توجه به نامشخص بودن شرایط مصدومیت علیرضا بیرانوند، او می تواند برای اولین بار در سال های اخیر از دربی خارج شود. اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شکستگی بینی علیرضا بیرانوند در دقیقه 20 او را از زمین بازی بیرون کرد تا جام جهانی بیست و دوم را از دست بدهد. اگرچه گفته می شود شاید بتواند در بازی آخر مقابل آمریکا به میدان برود اما با درخشش حسینی مقابل ولز و حساسیت های فیفا برای حفظ سلامت بازیکنان، این احتمال دور به نظر می رسد.