خبر بد برای یونایتد؛ کاوانی دوباره مصدوم شد


سرویس خبر شماره: 1817342 |
10 فروردين 1401 ساعت 16:36 |
3,303 امتیاز خبر|

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاوانی در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند و بهبود شرایط او خبر خوبی برای منچستریونایتد و رالف رنگنیک بود.
اما این بازیکن تنها 25 دقیقه توانست برای تیم ملی اروگوئه بازی کند و پس از آن به دلیل درد عضلانی پای راست روی زمین نشست و به نیمکت اروگوئه گفت که باید تعویض شود.
سپس کاوانی جای لوئیس سوارز را گرفت که در دقایق پایانی بازی برای اروگوئه گلزنی کرد. دو گل این بازیکن و فدریکو والورده راه را برای پیروزی اروگوئه مقابل شیلی هموار کرد.

شدت مصدومیت کاوانی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما انتظار می رود این بازیکن حداقل یک بازی برای منچستریونایتد را از دست بدهد.
فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور فوتبال در صفحه توئیتر خود نوشت: خبر بد برای منچستریونایتد این است که ادینسون کاوانی بازی اروگوئه مقابل شیلی را به دلیل مصدومیت ترک کرد. این بازیکن اکنون مصدومیت جدیدی دارد.
کاوانی در این فصل بارها و بارها با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است که باعث شده زمان حضور او در زمین با پیراهن یونایتد به طور قابل توجهی محدود شود. ملی پوش اروگوئه ای در این فصل تنها 17 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است.
رانگنیک در عین حال امیدوار بود با توجه به کاهش تعداد زیادی از بازیکنان هجومی در ترکیب، بازگشت کاوانی بتواند وضعیت اسفناک یونایتد را تا حدودی بهبود بخشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادینسون کاوانی مهاجم منچستریونایتد که در اردوی تیم ملی اروگوئه به سر می برد بار دیگر مصدوم شد.