خبر بد فتح الله زاده به هواداران استقلال درباره محبی

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم به مسائل موجود برای حفظ محمد محبی پرداخت. او مدعی شد که تیم پرتغالی هیچ یک از شروط آبی ها را برای پرداخت قسط دوم نپذیرفت تا بتوانند وینگر بوشهری را به ترکیب خود بازگردانند.

وی گفت: متأسفانه قرارداد را به گونه ای بستیم که به نقدینگی اشاره نکردیم. وقتی می گوییم پول نقد نیست، باید آن را از طریق بانک بگذاریم. با اینکه پول ندارم، 230000 دلار از صرافی قرض گرفتم. من فرستادم اما می گویند 90 هزار دلار به حساب ما واریز شده است. الان پانزده روزه که نمی دونیم بقیه پولمون کجاست و دنبالش می گردیم!


سرویس خبر شماره: 1856885
11 دسامبر 1401 در 1:33 ب.ظ
138.6K |

21نقطه نظر

آیا ستاره استقلال و ساپینتو محکوم به جدایی هستند؟

فتح الله زاده در پایان گفت: البته اگر من بودم این کار را نمی کردم. چون می خواهند قرارداد را به هم بزنند و محیبی را از ما بگیرند. متأسفانه در قرارداد اینطور نوشته شده است. من آدمی نیستم که از او فرار کنم. چون من نمی توانم باشگاه را درست کنم، هیچ کس دیگری نمی تواند این وضعیت را درست کند.

بازیکنی که در این فصل چهار گل مهم برای استقلال به ثمر رسانده و یکی از عوامل اصلی حضور آبی ها در کورس قهرمانی است، می تواند خیلی زود از این تیم جدا شود. یکی از بزرگترین مشکلات مدیران باشگاه، پرداخت مبلغ قرارداد محیبی است. آبی ها نتوانستند قسط دوم این بازیکن را در زمان مقرر به باشگاه سانتا کلارا بپردازند و حالا در شرایط عجیبی قرار گرفته اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جذب مهدی قیدی و محمد محبی در تابستان پر سر و صدا استقلال هواداران این تیم را برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته امیدوار کرد. 2 وینگر بوشهری که مدعی حضور در تیم ملی بودند، یک سال قبل از جام جهانی باید تمام تلاش خود را می کردند تا در لیست نهایی کارلوس کی روش قرار بگیرند.

وی ادامه داد: چون تحریم هستیم پول ارسال نمی شود. من می گویم گزینه پرداخت نقدی را در قرارداد قرار دهید. با باشگاه سانتا کلارا تماس گرفتیم و گفتیم آیا می توانیم مبلغ ذکر شده را به سفیر ایران در پرتغال تحویل دهیم؟ گفتند نه. گفتیم به سفیر پرتغال در ایران پول بدهیم؟ گفتند نه. گفتیم یکی بفرستیم پول را نقدا به شما بدهد؟ باز هم می گویند نه.

ماجرا از این قرار است که در زمان عقد قرارداد محبی، استقلال با مدیریت مصطفی آجورلو اولین قسط از مبلغ انتقال آن بازیکن را به حساب سانتا کلارا واریز کرد، اما پرداخت قسط دوم که در دوره حضور فتح الله زاده با مشکل مواجه شد و این مقدار دیر و ناقص به تیم پرتغالی رسید.

در هر صورت باید دید سرنوشت محیبی و استقلال به کجا می رسد. اخباری مبنی بر اصرار سانتاکلارا برای بازگشت محبی به گوش می رسد. از طرفی گفته می شود که خود این بازیکن و ساپینتو با استفاده از ارتباطات خود در پرتغال سعی در حل این مشکل دارند. به طور قطع بازگشت محبی به پرتغال بدترین خبر ممکن برای استقلال خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فتح الله زاده در گفتگو با پیمان یوسفی درباره مطالبات آبی ها اینگونه بیان کرد: ما یک ریال از اسپانسر نمی خواهیم. تنها درخواست ما مربوط به AFC و انتقال بازیکنان است. اگر همه را جمع کنید، یک میلیون دلار می شود. در حالی که مورد استراماچونی، پادوانی، میلیچ، محبی و… را داریم.

مدیرعامل استقلال مدعی شد باشگاه سانتا کلارا می خواهد محمد محبی را به پرتغال بازگرداند.

خبر بد فتح الله زاده به هواداران استقلال درباره محبی

در این میان درخشش محیبی بیش از هر بازیکن استقلالی به چشم می آمد. وینگر سریع و کلیدی که در همه بازی ها و چه در جریان بازی و چه در گل های استقلال خود را سخت کوش نشان داد، تاثیر زیادی در روند حرکتی تیم ساپینتو داشت. با وجود این طغیان، محبی نتوانست خود را به قطر برساند و حالا خبر بد دیگری از این بازیکن به گوش هواداران رسیده است.