خبر بد چند پرسپولیسی/ ستاره های یحیی سیستم را عوض می کنند؟

شاگردان یحیی گل محمدی در 6 بازی ابتدایی خود موفق شدند با کسب 14 امتیاز قبل از تعطیلات به صدر جدول صعود کنند و به یکی از مدعیان جدی قهرمانی تبدیل شوند. عملکرد ضعیف خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل شدن مشکل گلزنی این تیم با امضای قرارداد با یورگن لوکادیا، آرامش قابل توجهی را برای هواداران پرسپولیس به همراه داشت. ضمن اینکه احتمال حضور وحید امیری و شیخ دیابات دو ستاره پرسپولیس بعد از بازی های تیم ملی در ترکیب اصلی پرسپولیس بسیار زیاد است و همین موضوع کار را برای یحیی گل محمدی سخت می کند.

از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شارزود تمیروف، رامین رضاییان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از گروه قرمزهای پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس قهرمان فصل جاری شود. لیگ با حال و هوای کاملا متفاوت.

خبر بد برای چند ستاره پرسپولیس/ یحیی آیا سیستم را تغییر می دهد؟

یحیی که ترکیب کاملی دارد با اضافه شدن وحید و شیخ به احتمال زیاد باید سیستم را عوض کند و با دو مهاجم بازی کند. دیابه که در دو بازی قبلی به دلیل عدم آمادگی و حتی تمرین در تعطیلات از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، اکنون به مرز آمادگی جسمانی خود رسیده و در تمرینات گروه پرسپولیس طی روزهای گذشته شرکت کرده است. دو روز. اتفاقی که می تواند خط حمله پرسپولیس را بیش از پیش مسموم کند و هواداران این تیم بی صبرانه منتظر زوج رویایی دیاباته و لوکادیا هستند.

اگر گل محمدی می خواهد از دیاباته در ترکیب اصلی استفاده کند، باید تغییر سیستم را آغاز کند و تیمش را به دو مهاجم مجهز کند. در غیر این صورت پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل تراکتور با همان سیستم 1-3-2-4 به میدان هواحد رفت و لوکادیا تک مهاجم پرسپولیس خواهد بود. ضمن اینکه با اضافه شدن امیری به لیست پرسپولیس، احتمالا یحیی به جای علی نعمتی از او به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گلسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را جذب کند.

به این ترتیب و با محتمل به نظر رسیدن این تغییرات، حضور افرادی مانند علی نعمتی، کمال صغدا نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی، حامد پاکدل و چند بازیکن دیگر پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال