خبر بسیار مهم مهدی تاج: بدهی ویلموتس پرداخت شد

رئیس فدراسیون ادامه داد: اگر رأی مخالف ما بود باید 9.6 میلیون دلار می پرداختیم. خوشبختانه با اعتراض فدراسیون و پیگیری ها و وکلایی که در سری قبل کمک کردند و همچنین وکلای نهاد ریاست جمهوری رای لغو شد و با این وجود جریمه ها نیز حذف می شود. هر حکمی که در دادگاه CAS نقض شود، تمام جریمه ها بخشیده می شود، اما مبلغ اصلی به نصف کاهش می یابد. الان باید 3.5 میلیون دلار بپردازیم که البته پرداخت شده است.

با اعلام این خبر مهم از سوی تاج، بالاخره یکی از مهمترین مطالبات حقوقی فوتبال ایران با کمک فیفا پرداخت شد تا در نهایت با ظهور مجدد آن مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

البته مهدی تاج در خبری مهم اعلام کرد که با کمک فیفا، فدراسیون فوتبال موفق به پرداخت پول مارک ویلموتس خواهد شد. وی در پاسخ به این سوال که الان پرونده ویلموتس کجاست پاسخ جالب و خنده داری داد و خطاب به جواد خبانی گفت: در جیب من است!

تاج در ادامه صحبت های خود گفت: این مبلغ را باید پرداخت کنیم. خوشبختانه فیفا مبلغی را برای پرداخت ویلموتس به فدراسیون فوتبال پرداخت کرد. این مبلغ پرداخت شده است. پرونده ویلموتس 4 میلیون دلار جریمه بود که 6 میلیون دلار آن به آقای ویلموتس تعلق گرفت. با اعتراض و جریمه 5 درصدی این مبلغ افزایش می یابد.

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، یکی از مهم ترین پرونده های قضایی فوتبال ایران بسته شد و طلب ویلموتس از جایی پرداخت می شود.

خبر بسیار مهم مهدی تاج: بدهی ویلموتس پرداخت شد

با شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال، ایران مجبور به پرداخت 3 میلیون و 250 هزار یورو به سرمربی سابق بلژیکی تیم ملی شد. موضوع بسیار مهمی که مشکلاتی را برای این نهاد ایجاد کرده بود و روند پرداخت این مبلغ سنگین به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امشب مهمان صدا و سیما بود و یکی از مهمترین اخبار را به بینندگان این برنامه گفت.


سرویس خبر شماره: 1860208
28 دسامبر 1401 در 10:27 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با تزریق منابع مالی از سوی فیفا