خبر خداحافظی سرباز با هواداران ملوان


سرویس خبر شماره: 2052687
14 جولای 1403 در 3:31 ب.ظ.
24.5 هزار |

5نقطه نظر

آیا برای تیم صنعتی تعطیلات وجود دارد؟

ملوان انزلی مدافع کناری با هواداران این تیم خداحافظی کرد و از این تیم جدا شد.

خبر خداحافظی سرباز با هواداران ملوان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجید عیدی، مدافع راست ملوان که در دو فصل اخیر به عنوان سرباز در این تیم حضور داشت و عملکرد خوبی داشت، با پایان دوران حرفه ای خود از هواداران ملوان خداحافظی کرد.

مجید عیدی خطاب به طرفداران ملوان نوشت: «سلام به شما مردم انزلی دوستدار فوتبال و تیم محبوب انزلی به محض ورود به شهرک انزلی شور و تعصب مردم نسبت به تیم محبوب و ریشه دار ملوان را از صمیم قلب احساس کردم و خوشحالم که در مدرسه مرحوم سیروس قایقران و بزرگان فوتبال انزلی قدم کوچکی برداشتم «خداوند شاهد است که در این دو فصلی که افتخار پوشیدن پیراهن ملوان را داشتم، با تمام وجودم بازی کردم و از کوچکترین تلاشی برای بزرگ ترین لذت طرفدارانت دریغ نکردی.”

او ادامه داد: “این خداحافظی حس متفاوتی دارد زیرا من بخشی از خاطرات خوب فوتبالم را به جا می گذارم. از هوادارانی که مرا دوست داشتند و حمایتم کردند تا بهترین نمایش دنیا را داشته باشم سپاسگزارم.”

2010966

مدافع راست ملوان افزود: در پایان از حضور مدیریت سال اول، آقایان پوررشید، پژمان نوری و کادر فنی و سرپرست تیم آقای مازیار زارع که برای این نام بسیار زحمت کشیدند تشکر می کنم. از ملوان و در ادامه فصل گذشته تلاش های آقای فهمیده عزیز و کادر فنی تیم آقای مهدی تارتار را درک می کنم که به من لطف داشتند و به امید موفقیت تیم ملوان بندرانزلی.”

عیدی در شرایطی از ملوان خداحافظی کرد که شایعاتی پیرامون احتمال پیوستن او به یکی از تیم های صنعتی مطرح بود. این بازیکن باید به زودی قرارداد جدید خود را امضا کند و باید دید چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود در فوتبال ایران انتخاب خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی