خبر خوب از اردوی اسپانیا: یامال قبول شد!


کد اطلاعات: 2051447
7 جولای 1403 در 10:55 ب.ظ.
3.1 هزار |

7نقطه نظر

لمینه یامال ممکن است روز یکشنبه به دنبال دیدار با گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 باشد، اما این هفته او در تست های بیشتری شرکت کرده است. این نوجوان 16 ساله نتایج آزمایش خود را در این هفته دریافت کرد.

خبر خوب از اردوی اسپانیا: یامال قبول شد!

به گزارش “ورش سه”، ستاره جوان بارسلونا این هفته امتحانات “ISO 4” را در اسپانیا پشت سر گذاشت. این مدرک معادل دیپلم دبیرستان در ایالات متحده یا گذراندن امتحانات عمومی گواهینامه دوم آموزش در برخی از مناطق انگلستان است. هم تیمی های یامال در طول مسابقات دلتنگ او شدند، زیرا در حالی که در کمپ تمرینی تفریح ​​می کردند، لمین یامال مشغول انجام تکالیف بود.

هنوز مشخص نیست که آیا او در دو سال آخر دبیرستان به تحصیل ادامه می دهد یا اینکه اکنون روی فوتبالش تمرکز خواهد کرد. بدون شک در لاماسیا (آکادمی بارسلونا) او تشویق خواهد شد تا تحصیلات خود را تا بزرگسالی ادامه دهد، اما مطمئناً تمرکز روی تکالیفش دشوار خواهد بود زیرا می‌دانیم که چند روز دیگر او باید در مقابل 50000 هوادار بازی کند.

لمینه یامال در سه دیداری که برای اسپانیا در یورو 2024 انجام داد عملکرد موفق و درخشانی داشت و در اولین بازی این تیم مقابل کرواسی موفق شد یک پاس گل بدهد.

2048410

مجله اخبار فوتبال خارجی