خبر خوب برای اینتر؛ مارتینز برای یوونتوس بازی می کند


سرویس خبر شماره: 1817054 |
08 فروردين 1401 ساعت 15:23 |
180 امتیاز خبر|

0نظرات

اینتر از ابتدای سال 2022 فراز و نشیب های زیادی داشته است و در حال حاضر شش امتیاز از میلان صدرنشین عقب است، اگرچه آنها هنوز یک بازی عقب هستند و این شانس را دارند که فاصله را به 3 کاهش دهند. امتیاز کسب کنند.
مارتینز از ژانویه فقط 5 گل برای اینتر به ثمر رسانده است، دو گل در سری آ و یک هت تریک مقابل سالرنیتانا، یک گل در فینال سوپرکاپ مقابل یوونتوس و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول. .
او در این فصل 39 بازی برای اینتر انجام داد و 16 بار دروازه اینتر را باز کرد. انتظار می رود این بازیکن در بازی هفته آینده مقابل یوونتوس در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
سیمونه اینزاگی همچنین امیدوار است که شرایط مارسلو بروزوویچ و استفان دی فرای بهتر شود و هر دو نفر بتوانند تیم خود را در این بازی حساس همراهی کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر یکشنبه هفته آینده در یک بازی حساس به مصاف رقیب سابق یوونتوس می رود.
تست کرونای لائوتارو مارتینز هفته گذشته مثبت شد و این بازیکن نتوانست به اردوی تیم ملی آرژانتین برای همراهی تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بپیوندد.
حال گزارش شده که تست کرونای این بازیکن بامداد دیروز پس از یک هفته بالاخره منفی شد. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با انتشار این خبر مدعی شد که مهاجم آرژانتینی بلافاصله به محل تمرین اینتر رفت تا تمرینات خود را از سر بگیرد و برای بازی حساس مقابل یوونتوس آماده شود.

لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر تمرینات خود را برای بازی مقابل یوونتوس آغاز کرده است.