خبر خوب برای بلوز؛ نامه مهمی که می تواند مانع خروج استقلال از آسیا شود

در این نامه همچنین اشاره شده است که کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران مجوز حرفه ای باشگاه استقلال را تایید نکرده است، اما در صورت تایید این دلایل لطفا نسبت به تایید مجوز حرفه ای باشگاه استقلال اقدام کنید. .

فردا آخرین فرصت فدراسیون فوتبال ایران است تا اسامی تیم هایی که مجوز حرفه ای آنها تایید شده یا نشده است را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. این کار پس از بررسی ایرادات تیم توسط کمیته استیناف انجام خواهد شد. یکی از تیم هایی که به عدم دریافت مجوز حرفه ای اعتراض کرد، استقلال بود.

نامه کمیته استیناف به کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده است و فردا ارسال می شود. گفته می شود در این نامه به این موضوع اشاره شده است، اگرچه استقلال فورجه به مهلت پرداخت بدهی های خود عمل نکرده است، اما با تحریم درآمدهای بین المللی خود مواجه است و در انتقال پول نیز با مشکل مواجه بوده است و در نهایت پس از او با غلبه بر موانع، موفق به انجام آن شد. در این نامه از تلاش باشگاه استقلال برای واگذاری سهام به بخش خصوصی خبر داده شد و اینکه باشگاه استقلال تلاش کرد بیشتر سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کند اما این امر تاکنون با اشتیاق مواجه نشده و باید منتظر ماند.

گفته می شود این نامه می تواند منجر به بازگشت استقلال به جدول لیگ قهرمانان آسیا شود. فدراسیون فوتبال ایران نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که سران باشگاه استقلال آماده دفاع از حقوق خود در دیدارهای حضوری هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال