خبر خوب برای سیتی؛ ستاره اصلی پالاس مصدوم شد

اما زاها روز سه‌شنبه زمانی که پالاس برای رویارویی با آکسفورد در جام اتحادیه به این شهر سفر کرد، غایب بود و اولین شایعات مصدومیت او در همان زمان منتشر شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما این ملی پوش 29 ساله عاج در همان بازی مقابل استون ویلا از ناحیه پای خود آسیب دید. البته زاها پس از مصدومیت به بازی ادامه داد و تنها در دقیقه 82 تعویض شد. جایگزینی او با لوکا میلییویچ یک تغییر تاکتیکی بود که مربی پالاس برای حفظ برتری ایجاد کرد و هیچ کس فکر نمی کرد مصدومیت زاها جدی باشد.

زاها که ستاره اصلی پالاس محسوب می شود، هفته گذشته در پیروزی 3-1 تیمش مقابل استون ویلا بار دیگر درخشید و دو گل تیمش را به ثمر رساند. یک هفته قبل از آن، زاها در تساوی 1-1 تیمش مقابل لیورپول تنها یک گل برای پالاس به ثمر رساند تا یک امتیاز ارزشمند برای تیمش به دست آورد.


سرویس خبر شماره: 1840473
04 سپتامبر 1401 ساعت 10:00 ب.ظ.
6K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در آستانه دیدار فردا کریستال پالاس و منچسترسیتی اعلام شده است که ویلفرد زاها ستاره اصلی پالاس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

خبر خوب برای سیتی؛  ستاره اصلی پالاس مصدوم شد

به گزارش “ورش سه”، کریستال پالاس برای چهارمین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر به منچستر سفر می کند تا فردا در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی برود. اما خبر بد برای این تیم که قطعا باعث خوشحالی پپ گواردیولا و سیتیزن ها می شود این است که طبق اعلام رسمی باشگاه کریستال پالاس، ویلفرد زاها به دلیل مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهد داشت.