خبر خوش برای ستاره ملی پوش استقلال/ برای جام ملت های آسیا به تیم ملی برمی گردی

شایعات اطرافیان در اردوی تیم ملی حاکی از آن است که مهدی قیدی یکی از بازیکنانی است که کی روش از فوتبال و اخلاق راضی است اما قصد دارد بعد از جام جهانی فیفا و جام ملت های آسیا از او در تیم ملی استفاده کند.

باید ذکر شود؛ مهدی قیدی، محمد محبی و مهدی مهدی پور سه بازیکن استقلال بودند که در کمپ تیم ملی تهران زیر نظر کی روش تمرین کردند اما به اتریش نرفتند و ناکام ماندند. این سه بازیکن و سایر بازیکنان لیگ برتری همچنان شانس دعوت به اردوی این تیم را تا قبل از شروع جام جهانی دارند. همچنین ممکن است برخی از بازیکنان در دو بازی دوستانه تیم ملی با مشکل مصدومیت مواجه شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از جمله بازیکنان دعوت شده به اردوی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان، مهدی قیدی بود که در پایان اردوی تهران بازنشسته شد. بازیکن 23 ساله بوشهری که در همین چند جلسه توانست نظر کارلوس کی روش را جلب کند، توانست نظر مثبت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را جلب کند.

خبر اردوی تیم ملی از نزدیکانشان می رسد، با توجه به دیدارهای فیزیکی تیم ملی در دیدار دوستانه با اروگوئه و سنگال و سپس بازی رسمی جام جهانی مقابل سه تیم قدرتمند انگلیس، آمریکا و ولز، کارلوس کی روش. این بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. نبرد برای استفاده از آنها در اردوی تیم ملی برای مسابقات جام ملت های آسیا.

کارلوس کی روش در آخرین اظهارات خود در مورد تیم ملی در گفتگو با عادل فردوسی پور به صراحت نام این بازیکن را بر زبان آورد و او را با لیونل مسی مقایسه کرد و از آینده درخشان مهدی قیدیها در فوتبال ایران خبر داد.