خبر مهم به رئال رسید; زمان اعلام جدایی امباپه از پاری سن ژرمن است

رئال مادرید اعلام کرد کیلیان امباپه در پایان بازی با متز جدایی خود را از پاری سن ژرمن اعلام خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه مدت هاست در کانون شایعات و گمانه زنی ها قرار دارد. تابستان گذشته او به طور رسمی درخواست جدایی از پاری سن ژرمن را داده بود اما در نهایت سران باشگاه پاریسی با این درخواست مخالفت کردند. آنها همچنین دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی برای امباپه را رد کرده اند و امیدوارند ستاره فرانسوی را برای تمدید قرارداد در طول فصل متقاعد کنند اما با توجه به قرارداد امباپه دو ماه دیگر بدون او، او قرارداد خود را تمدید نمی کند. مصاحبه هفته گذشته او در مورد اینکه آیا او می تواند قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند، امیدها را در پاریس افزایش داد، اما در اسپانیا آنها به راحتی به این موضوع نگاه می کنند.


سرویس خبر شماره: 1821351 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 15:28 |
3,526 امتیاز خبر|

0نظرات

درخواست مارک

امروز مارکا گزارشی در این زمینه منتشر کرد که بر اساس آن باشگاه مادریدی پیش از این با امباپه به توافق نهایی رسیده است اما ستاره فرانسوی قصد ندارد تا پایان فصل برای 4 بازی اعلام جدایی کند. با وجود اینکه قهرمانی تیمش نهایی شده است.

او هنوز دو بازی خانگی در پیش دارد و با توجه به شرایط متشنج باشگاه و هواداران، قصد ندارد توهین ها را جدی بگیرد. به گزارش مارکا، مسئولان رئال مطلع شده اند که تا 26 روز دیگر (31 اردیبهشت) و در پایان بازی خانگی با متز، امباپه جدایی خود را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. او در این مدت سکوت کرد تا از تنش و حاشیه بیشتر جلوگیری کند. امباپه با احترامی که برای باشگاه و هوادارانش قائل است، قصد دارد تا آخرین بازی فصل از اظهار نظر درباره آینده خود خودداری کند، تصمیمی که مورد استقبال سران رئال نیز قرار گرفته است. آنها مطمئن هستند که طبق قرارداد قبلی امباپه را برای فصل آینده در اختیار خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی