خبر مهم مهدی تاج از دیدار مقابل کره شمالی


سرویس خبر شماره: 2051500
8 جولای 1403 ساعت 13:08 |
8.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

خوشحالم که با این تیم ها همگروه هستیم.

مهدی تاج می گوید فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری بازی با کره شمالی در چین یا مالزی خواهد بود.

خبر مهم مهدی تاج از دیدار مقابل کره شمالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 روز گذشته در منطقه آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه A با تیم های قطر، ازبکستان، امارات متحده عربی، قرقیزستان و کره شمالی همگروه شد. . رقابت.

مهدی تاج درباره تیم ایران در این رقابت ها گفت: هیچ چیز در فوتبال ساده نیست. این خوش بینانه و واقع بینانه است که فکر کنیم گروه بهتری نسبت به برخی گروه ها داریم. من به عنوان رئیس فدراسیون و یک هوادار خیلی خوشحالم که تیم هایی که با ما سقوط کردند به ما نزدیک هستند و فقط با یک پرواز می توانیم به امارات، قطر و قرقیزستان برویم.

وی ادامه داد: ما فقط یک کره شمالی داریم که دیروز با آقای قلانوی و نبی مفصل صحبت کردم. آنها سعی کردند من را به کره شمالی متصل کنند، اما نشد. امیدواریم این اتفاق بیفتد.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا بازی در زمینی بی طرف برگزار می شود یا خیر، پاسخ داد: بله، ما به دنبال این هستیم که بازی در کره شمالی یا چین برگزار شود. فکر می کنم با روابطی که دارم می توانم این کار را انجام دهم. اگر این اتفاق نیفتد، این نیز به لطف یک پرواز راحت امکان پذیر است. اگر با استرالیا افتاده بودیم باید 35 تا 40 ساعت در هوا می ماندیم و سه هواپیما عوض می کردیم اما الان شرایط بهتر شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی