خبر نگران کننده گلزن پرسپولیس مقابل استقلال/ دیوار قرمز قبل از دربی؟



گئورگی گلسیانی این هفته در دیدار پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل مصدومیت در ترکیب قرمزها حضور نداشت و این مدافع گرجستانی شب گذشته برای گذراندن مراحل نقاهت تهران را به مقصد کشورش ترک کرد. .

خبر بد برای کادر فنی پرسپولیس این است که مدافع گرجستانی پرسپولیس که عادت به زدن دو گل در دربی نیز دارد، در دیدار این هفته مقابل باشگاه فوتبال خوزستان حضور نخواهد داشت و امکان دارد این کار را به او واگذار کند. در دربی نیز غایب خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، گفته می شود غیبت گلسیانی 10 تا 12 روز خواهد بود و در این شرایط و با احتساب زمان کمی که تا دربی و جدال با استقلال باقی مانده است، این بازیکن فرصت چندانی برای حمایت از خود نخواهد داشت. تیم در این مسابقه بازی احتمالش نزدیک به صفر خواهد بود. به خصوص که در این مدت نباید در تمرینات گروهی شرکت کند. غیبت گئورگی گلسیانی در این دیدار می تواند این شانس را به فرشاد فرجی یا علی نعمتی بدهد تا در جدال با استقلال حاضر شوند.

خبر نگران کننده بعدی برای کادر فنی پرسپولیس، دریافت سه کارت زرد توسط محمدحسین کنعانی زادگان، دیگر مدافع سرخ هاست. این ستاره پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد مقابل خوزستان، دربی را نیز از دست خواهد داد تا خط دفاعی تیم اسمار با چالش بزرگی روبرو شود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس – فولاد; Touchstone Game/Life and Death of Interim Trainers for Chair Destiny



سرویس داخلی اخبار فوتبال