خبیری: ما طرف استقلال نیستیم و دنبال حق خود هستیم

جدیدترین عضو هیئت مدیره پرسپولیس در بحث حق پخش با هیچکس طرف نیست و فقط از حق خود دفاع می کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: درست است که همه ذهن ها به سمت مهاجم است، اما نباید فراموش کرد که در حال حاضر تیم ما از نظر فنی بهترین مهره ها را در اختیار دارد. ضمن اینکه با احترام به تمامی مربیان پرتلاش، بهترین کادر فنی و مربیان ایران را داریم. بازیکنان ما هم از نظر شخصیتی و هم از نظر تکنیکی ستاره هستند و رزومه خوبی در فوتبال ایران دارند.

وی در خصوص جذب یورگن لوکادیا پس از حضور در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: اگر اتفاق خوبی بیفتد لطف خدا و دعای هواداران است. وقتی می بینیم هواداران نسبت به تیم خود نگران و تعصب دارند، وظیفه خود می دانیم که برای حل مشکلات هواداران تلاش کنیم. آمدن لوکادیا دردسر همه همکاران بود و آمدن من تاثیری نداشت و نقشم کمتر از بقیه بود. آقای درویش و دوستانش زحمت کشیدند و در جلسه هیئت مدیره هم حمایت کردیم تا یک مهاجم خوب جذب کنیم. مدیرعامل باشگاه و همکارانش به خوبی از عهده این کار برآمدند و حالا مهاجمی جذب شده است که در تاریخ لیگ برتر چنین چیزی دیده نشده است. انشاالله خودش را نشان دهد.


سرویس خبر شماره: 1838273
23 اوت 1401 در 03:19 ب.ظ
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ما پول داریم و یک بازیکن بزرگ خواهیم داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در گفتگو با خبرنگاران به سوالات مختلفی پاسخ داد. خبیری در ابتدا درباره روند طولانی معرفی او و شهریاری به عنوان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفت: مشکلی وجود نداشت و از آنجایی که پرسپولیس به بازار عرضه شد، مراحل قانونی باید طی شود. تقلا نشد و خدا را شکر من و آقای شهریاری به هیئت مدیره اضافه شدیم و انشاالله بتوانیم با سایر دوستان و آقای درویش خدمت کنیم. برای من افتخار بزرگی است و با تمام وجود در خدمت هستم.

خبیری در پایان در پاسخ به اینکه پرسپولیسی ها اعلام کرده اند در خصوص حق پخش در کنار استقلال هستم، گفت: ما طرف استقلال نیستیم. اگر بخواهیم دفاع کنیم از حق خود دفاع می کنیم و طرف هیچکس نیستیم. سیاست باید به گونه ای باشد که باشگاهی که در شهر با کمترین امکانات در فوتبال سرمایه گذاری می کند یا باشگاهی مثل پرسپولیس که پرطرفدارترین باشگاه فوتبال است، به حقش برسد. اگر بازی پرسپولیس از شبکه سه پخش نشود صداوسیما می تواند این میزان اسپانسر و تبلیغات را به دست بیاورد؟ برای این اتفاق مخاطب و جذابیتی وجود دارد. ما حق خود را می خواهیم آقای درویش مدیریت می کند و بدون دعوا جلو می رویم تا راه حلی پیدا شود. آقای درویش و همکارانش هم در این بحث سیاسی بازی می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خبیری افزود: البته پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همیشه باید بازیکنان بزرگی را جذب کند. این درست نیست که مهاجمان را فقط به این دلیل که به مهاجم نیاز داریم امضا کنیم. باید بازیکنی مثل پرسپولیس بگیریم. پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه آسیاست و با میلیون ها هوادار حق جذب بازیکنان بزرگ را دارد.

خبیری ادامه داد: اتفاق خوبی که در این وزارتخانه و این دولت افتاده این است که تبلیغات محیطی به خود باشگاه ها واگذار شده است. این درآمدی بود که به باشگاه اختصاص داشت اما منحصر به افراد دیگر بود. حق باشگاه، هواداران و مردم بود که رعایت نشد و با حمایت آقای سجادی این اتفاق افتاد. فقط حق پخش باقی مانده و انشالله صداوسیما کمک خواهد کرد. اگر حق داریم باید با این مسائل برخورد کنیم. البته باید رادیو و تلویزیون تعیین تکلیف شود و قوانین تغییر کند. اینکه ما صداوسیما را محکوم می کنیم و آنها در مقابل باشگاه ها بایستند، خوب نیست. سازه نیاز به تعمیر دارد و ما از آن سود می بریم و صدا و سیما بابت تجهیزاتی که دارد و سرمایه گذاری که انجام می دهد حق خود را خواهد گرفت.

وی درباره روند اخذ مجوز حرفه ای از باشگاه پرسپولیس توضیح داد: از جزئیات آن اطلاعی ندارم. در جلسه اول سوالات مهمتری مطرح شد که البته این سوال هم مهم است و حتما در جلسات آینده مطرح خواهد شد. من می دانم که آنها در حال رفع نواقص اعلام شده توسط AFC و تعلیق مجوز حرفه ای ما هستند. مهمترین بحث خصوصی سازی است که اتفاق افتاد. در طول 40 سال گذشته، همه دولتی ها همیشه گفته اند که می خواهند پرسپولیس را خصوصی کنند، اما این اتفاق نیفتاد. البته آنها تمام تلاش خود را کردند، اما پلتفرم در دسترس نبود. باید از آقای سجادی تشکر کرد که آن شعار را تبدیل به عمل کرد و پرسپولیس به معنای واقعی کلمه علنی شد. این رویداد علاوه بر مزایای مالی، مزیت های دیگری نیز دارد که مهمترین آن حرفه ای شدن است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن اشاره می کنند.

وی در واکنش به اخبار پیرامون قرارداد بالای لوکادیا گفت: ما باشگاه بزرگی هستیم و باید بازیکن بزرگی را در اختیار پرسپولیس قرار دهیم. ما پول داریم و می گیریم. البته ما زیاد پرداخت نکردیم. من وارد جزئیات قرارداد نشدم اما مبالغی که می گویند هم درست نیست. با این حال باز هم تاکید می کنم که باشگاه بزرگ پرسپولیس بازیکن بزرگ می خواهد و وقتی بازیکن بزرگی را جذب می کنی باید پول بدهی و در پرسپولیس خرج کنی. اگر دیگران از این ناراحتند که چرا بازیکن بزرگی داریم، باید تلاش کنند تا به اینجا برسند و با گرفتن یک بازیکن بزرگ، اعتبار و شخصیت باشگاه خود را حفظ کنند.

خبیری در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران عزیز می خواهم با صبر و حوصله از تیم و باشگاه حمایت کنم و مطمئن باشید همه ما از مدیریت و هیئت مدیره گرفته تا کادر فنی و بازیکنان با یکدیگر متحد هستیم. در سال های اخیر مهمترین رمز موفقیت پرسپولیس این بوده که هواداران با جان و دل از آن حمایت کرده اند و این بزرگترین انگیزه است. انشاالله امسال همه با هم به نتیجه خوبی برسیم و در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی افزود: در خصوص بحث تخصصی، بیشترین کمبودها بحث خصوصی سازی، باشگاه داری و پرداخت بدهی ها بود. فکر می کنم دیگر برای حرفه ای شدن مشکلی نخواهیم داشت، اما اگر مشکل کوچکی باشد آن را حل می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی در پاسخ به درخواست گل محمدی برای جذب مهاجم دیگر گفت: اگر آقای گل محمدی نیاز به کادر فنی داشته باشد به آقای درویش اطلاع خواهد داد و وظیفه ما در هیئت مدیره حمایت از ایشان است. ما آمدیم کمک کنیم و در کنار سرمربی و مدیرعامل هستیم و قطعا با جان و دل کمک می کنیم تا این اتفاق بیفتد. فکر می کنم ترکیب تقریباً کامل است اما اگر آقای یحیی بعد از اضافه شدن لوکادیا یک مهاجم دیگر بخواهد، آقای درویش و دوستانش می توانند این نیاز سرمربی را برآورده کنند. با تمام تلاش در خدمت شما هستیم تا پرسپولیس دچار کمبود نشود.