خداحافظی احتمالی خامس رودریگز از بازی های ملی

شاگردان رینالدو رودا با 23 امتیاز در رده ششم قرار گرفتند و یک امتیاز کمتر از پرو که در ژوئن آینده در پلی آف شرکت خواهند کرد، به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کلمبیا با وجود شکست دادن ونزوئلا در مرحله نهایی مقدماتی آمریکای جنوبی، رویای خود را برای صعود به جام جهانی 2022 قطر از دست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خامس که در حال حاضر در تیم الریان قطر بازی می کند در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نمی دانم در آینده در تیم ملی باشم یا نه. تنها چیزی که می دانم این است که ناکامی و عدم حضور در جام جهانی روح من را آزار می دهد. نمی تواند دوباره تکرار شود.

این بازیکن بدون اینکه موضع خود را در قبال سران فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص کند، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی و تقویت خود چه در سطح اداری و چه ورزشی، برای نشان دادن و نشان دادن قدرت و استعداد کشورمان به تمام دنیا تلاش کنیم. “.

خامس رودگزگز، هافبک تیم ملی کلمبیا ضمن ابراز تاسف از ناکامی این تیم در راهیابی به جام جهانی 2022، در مورد ادامه بازی برای تیم ملی تردیدهایی ایجاد کرد.


سرویس خبر شماره: 1817439 |
11 فروردين 1401 ساعت 14:23 |
521 |

0نظرات

این حادثه غم انگیز است و روح من را آزرده است.

این بازیکن 30 ساله با اشاره به غیبت کلمبیا در جام جهانی قطر، افزود: نه تنها برای من بلکه برای هم تیمی هایم که شایسته درخشش هستند ناراحت کننده است.