خداحافظی تلخ ستاره شماره 10 / پیدا کردن کلمه مناسب برای خداحافظی سخت است / برای این تیم همه چیز دادم

اخبار فوتبال داخلی –

دیبالا در این پست نوشت: پیدا کردن کلمات مناسب برای خداحافظی سخت است. سال های زیادی که با احساسات زیادی همراه است و توصیف آنها آسان نیست. فکر می‌کردم سال‌های بیشتری با هم باشیم، اما سرنوشت ما را در مسیرهای مختلفی قرار داد. هرگز تمام چیزهایی را که شما را اینقدر شدید می کند تجربه نکنید. من هر بازی و هر گلی را که زدم فراموش نمی کنم. من با تو بزرگ شدم، آموختم، زندگی کردم و رویا دیدم. این شامل 7 سال جادویی، 12 جام و 115 گل بود که هیچ کس هرگز از ما نخواهد گرفت. از حمایت شما در شرایط سخت سپاسگزاریم. از کسانی که در این سالها از من حمایت کردند تشکر می کنم. از نفر اول تا آخر، از هواداران گرفته تا افرادی که در باشگاه کار می کنند، مربیان و هم تیمی ها و مدیران. پوشیدن این پیراهن با بازوبند کاپیتانی یکی از بزرگترین افتخارات زندگی من بوده که امیدوارم روزی به فرزندان و نوه هایم نشان دهم. فردا آخرین بازی من با پیراهن یوونتوس خواهد بود. تصورش سخت است اما این آخرین خداحافظی ما خواهد بود. آسان نخواهد بود، اما من با لبخند و سرم بالا به زمین می روم و می دانم که همه چیزم را به تو دادم.

پائولو دیبالا در آستانه آخرین بازی خانگی این فصل یوونتوس که عصر دوشنبه برابر لاتزیو برگزار می شود، پستی منتشر کرد و اعلام کرد که بازیکنان بانوی پیر را ترک خواهد کرد.

دیبالا که هفت سال پیش از پالرمو به یوونتوس رفت، در 291 بازی برای بیانکونری 115 گل به ثمر رساند و 5 بار قهرمان سری آ ایتالیا شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال