خداحافظی تکان دهنده ستاره سرخ اشک زنی را درآورد/ هیچ وقت رویای آنچه به دست آوردیم را ندیدم

مهاجم برزیلی در 362 بازی 111 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و پس از آخرین بازی خود در آنفیلد ماه گذشته مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت. فیرمینو همچنین بازیکن بسیار محبوبی در رختکن بود و اکنون ویدئویی از صحبت های خداحافظی خود با هم تیمی هایش منتشر کرده است که اشک را در چشمان همسرش لاریسا جاری کرد.

فیرمینو در حالی که در مقابل هم تیمی ها و عزیزانم روی صحنه رفت گفت: “هشت سال حضور در لیورپول برای من و خانواده ام تا چند روز دیگر به پایان می رسد.” البته وقتی هشت سال پیش از آلمان به اینجا آمدم، لیورپول را از قبل می شناختم. و با این حال، هیچ ایده ای نداشتم… نمی دانستم چقدر شور و شوق در باشگاه وجود دارد. و این باشگاه چه نقش بزرگی در زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان دارد. نمی دانستم افرادی که در این باشگاه کار می کنند چقدر هیجان زده و پرشور هستند و این باشگاه و این ورزشگاه چقدر برای آنها مهم است. حقیقت این است که من هرگز تصور نمی کردم که بتوان به آنچه با هم به آن دست یافتیم دست یافت. این افتخار زندگی من بوده که بخشی از این خانواده لیورپولی باشم. هرگز تنها راه نخواهی رفت.”

روبرتو فیرمینو در سال 2015 از هوفنهایم به لیورپول پیوست. او بازیکنی ناشناخته به حساب می آمد اما در طول سال ها توانست به بازیکنی فراموش نشدنی در تاریخ باشگاه تبدیل شود.

فیرمینو در حین سخنرانی خود به وضوح احساساتی بود، اما هنوز آن را با لبخند معروف خود قبل از اینکه ستاره های لیورپول به او روی صحنه بپیوندند، به تن داشت.

مطالب مرتبط: تصاویر خاص ترین خداحافظی یک ستاره با تیم لیورپول/اتوبوس تیم در خدمت خانواده بازیکن فقید



سرویس اخبار فوتبال خارجی