خداحافظی عاشقانه بردیف با تراکتور در آنتالیا

وی ادامه داد: از هواداران عذرخواهی می کنم که چنین اتفاقی به این سرعت رخ داد و من نتوانستم تا آخر در کنار آنها باشم. هواداران باید در نظر داشته باشند که موضوع پول نیست و وقتی از کشور خود پیشنهادی دریافت می کنید، نمی توانید آن را رد کنید. امیدوارم آنها این را درک کنند و به تصمیم من احترام بگذارند.

با انتشار ویدئوی صبحگاهی، ماجرای بردیف و تراکتور رسما به پایان رسید.

خداحافظی عاشقانه بردیف با تراکتور در آنتالیا

در حالی که باشگاه تراکتورسازی شب گذشته اعلام کرد در جلسه شنبه در مورد درخواست بردیف تصمیم گیری خواهد کرد، اما با این ویدئو به نظر می رسد همه چیز تمام شده و هدف باشگاه تبریزی انتشار این اظهارات سرمربی روسی است که تاکید زیادی بر این موضوع داشت. باشگاه باید خود را از هرگونه انتقاد در مورد جدایی بردیف مبرا کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قربان بردف با پذیرش درخواست ترک تراکتور امروز به همراه این تیم به استانبول سفر می کند و بعدازظهر راهی روسیه می شود. جدایی غیرمنتظره او شبهات زیادی را به وجود آورد اما سرمربی کهنه کار روسیه در سخنانی که صبح امروز منتشر شد دلیل تصمیم خود را اعلام کرد و بر نکته دیگری تاکید کرد: با ناراحتی از تراکتور می روم اما فکر می کنم به نفع کشورم است. من تصمیم درستی می گیرم.
برای تراکتورم در آینده آرزوی موفقیت دارم. به عشق تراکتورسازی و ایران در آینده به ایران سفر خواهم کرد.

وی که در کنار بهتاج نشسته بود و صحبت می کرد، گفت: از کشورم روسیه درخواست همکاری دریافت کردم و نتوانستم آن را رد کنم. به همه هواداران تراکتورسازی اعلام می کنم که تمام درخواست های ما از سوی مدیریت انجام شد و مشکلی نداشتیم. باشگاه جو خوبی برای کار داشت. آنقدر صمیمی شدیم که می توانم بگویم خانواده شدیم.


سرویس خبر شماره: 1855205
03 دسامبر 1401 ساعت 07:00
4.2K |

0نقطه نظر

سرمربی روس همه چیز را تعریف کرد و رفت

سرمربی بازنشسته تراکتورسازی با تشکر از مالک باشگاه کفت خاطرنشان کرد: آقای زنوزی تمام امکانات یک باشگاه حرفه ای را در اختیار ما گذاشت. باز هم می گویم که هواداران مطمئن باشند که هیچ نقص و کمبودی وجود نداشته باشد. جدایی من هم قطعی نیست. ما مثل دو دوست هستیم که می توانیم برای مدت کوتاهی از هم دور باشیم. من همیشه گفته ام که دغدغه اش گسترش فوتبال پایه بود. رابطه من با زنوزی برادرانه است. به لطف او بود که ایران و ساکنانش را شناختم.