خداحافظی فن درسار از آژاکس: خسته شدم!

او در یک سال و نیم اخیر با انتقادهای زیادی مواجه شده است و بسیاری او را مقصر افت فنی این تیم می‌دانند چرا که اجازه خروج مارک اورمارس به عنوان مدیر ورزشی و اریک تنهاچ که هدایت آژاکس را برعهده داشت.

فن درسار با اعلام استعفای خود از مدیریت آژاکس گفت: پس از 11 سال حضور در هیئت مدیره خسته شده ام. ما اتفاقات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما شرایط بسیار سختی را نیز پشت سر گذاشتیم. از همه کسانی که ملاقات کردم سپاسگزارم. و در دومین دوره حضورم در آژاکس برای همه چیزهایی که به دست آوردیم و تجربه کردیم با آنها کار کردم. حالا باید کمی فاصله بگیرم، استراحت کنم و کار دیگری انجام دهم. تصمیم گیری درباره آینده این باشگاه زیبا در چنین شرایطی احساس خوبی نداشت. بنابراین تصمیم گرفتم اینجا را ترک کنم.”

آژاکس روز یکشنبه پس از شکست مقابل اف سی توئنته برای بدترین عملکرد خود در 14 سال گذشته، به مقام سوم لیگ هلند سقوط کرد.

1881423

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فن درسار از سال 2016 مدیرعامل باشگاه آژاکس بوده و موفقیت های زیادی با این تیم داشته است.

این ستاره سابق منچستریونایتد پس از فصل سختی که آژاکس پشت سر گذاشت حالا تصمیم گرفته از این سمت کناره گیری کند و این باشگاه را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1940893
9 ژوئن 1402 ساعت 12:58 |
1.8K |

0نقطه نظر

پیر ارینگا، رئیس هیئت مدیره آژاکس در واکنش به این اتفاق گفت: “ما می خواستیم ادوین بماند، اما او تصمیم خود را گرفته بود و ما باید به آن احترام بگذاریم. فصل گذشته نتوانست وضعیت خوبی را نشان دهد. آژاکس تحت مدیریت او این باشگاه موفقیت های زیادی داشته و رشد کرده است:”ادوین تا آگوست با ما خواهد بود تا در نقل و انتقالات به ما مشاوره دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادوین فن درزار، سرمربی آژاکس اعلام کرد که دیگر قصد ادامه همکاری با این باشگاه را ندارد.

خداحافظی فن درسار از آژاکس: خسته شدم!