خداحافظی واریا تاریخی شد/ باشگاه استقلال محبوبیت کاپیتانش را صد برابر کرد/ ثابت شد هیچ استقلالی حاشیه امنیت ندارد/ فعلا از ساپینتو حمایت می کنیم.

تو چی میگفتی

این مورد در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه استقلال ثبت شده است. این تصمیم مدیران استقلال نه تنها محبوبیت واریا را کاهش داد، بلکه آن را صدها برابر کرد. چون باید کنار واریا می ایستادند و بقیه بازیکنان تیم را به حضورشان در استقلال امیدوار می کردند.

خروج واریا غفوری از استقلال چه تبعاتی دارد؟

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره جدایی واریا غفوری از استقلال و شروع دیرهنگام این تیم در تمرینات صحبت هایی کرده است.

این مشکل را چگونه تحلیل می کنید؟

مثل دوران استراماچونی؟

واریا غفوری استقلال را ترک کرد و پشت سر هواداران تیمش ایستاد به همین دلیل آنها او را نخواستند. سران باشگاه استقلال باید در کنار وریا می ایستادند و از او حمایت می کردند. این بازیکن از نظر فنی در شرایطی قرار داشت که حداقل دو فصل دیگر می توانست به خوبی برای استقلال بازی کند و از طرفی نه تنها مشکل اخلاقی نداشت، بلکه می توانست رابط خوبی بین ساپینتو و اعضای تیم باشد. تیم. در استقلال

خداحافظی واریا تاریخی شد/ باشگاه استقلال محبوبیت کاپیتانش را صد برابر کرد/ ثابت شد که استقلال حاشیه امنیت ندارد/ فعلا از ساپینتو حمایت می کنیم

تحلیل کلی شما از این حادثه چیست؟

آنها هم می بینند که دیگر حاشیه امنیت ندارند. بازیکنان استقلال به جای اینکه در این تیم احساس راحتی کنند، حالا متوجه شده اند که هیچکس در باشگاه استقلال پشت سر آنها نیست. هیچ کس به آنها اهمیت نمی دهد. هیچ کس از آنها حمایت نمی کند و باشگاه خیلی راحت چشم از تلاش استقلالی ها می بندد و حتی بدون خداحافظی در را می بندد!

در کل امیدوارم شرایط بد استقلال در فصل بدنسازی باعث ناکامی ما در لیگ نشود. ما طبق قولی که به خودمان داده ایم از سرمربی جدید استقلال حمایت می کنیم تا او فرصت داشته باشد تا افکارش را در تیم پیاده کند اما اگر نتواند در خدمت آنها خواهیم بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این شرایط چه شرایطی را برای بازیکنان تیم استقلال ایجاد می کند؟

شروع دیرهنگام استقلال در تمرین روز شنبه و فرصت 30 روزه این تیم برای ورود به مسابقات را چگونه می بینید؟ فکر می کنی استقلال به موقع برای قهرمانی آماده شود؟

استقلال دیر مربی آورد و دیر جذب کرد و قرارداد بازیکنانش را دیر تمدید کرد و در کل شرایط بدی برای خودش درست کرد! حالا که 30 روز فرصت تمرین دارد، باید سخت تمرین کند. تمرینات شدید همچنین میزان آسیب دیدگی بازیکنان را افزایش می دهد.

آیا انتظار داشتید این اتفاق بیفتد؟

اصلا! فکر می کردم تا آخرین لحظه شرایط فرق می کند و مدیریت باشگاه قرارداد وریا را تمدید می کند! کسانی که این ظلم را در حق واریا کردند به درخواست هواداران استقلال جواب اشتباه دادند.

حرف ما این است که در گذشته بازیکنان بزرگ استقلال به همین شکل و بدون توجه از هم تیمی های خود جدا می شدند. بدون مراسم و جشن برای این مردم! به همین دلیل جدایی وریا غفوری برای پیشکسوتان باشگاه استقلال اهمیت بیشتری پیدا می کند.

آیا امیدواری استقلال در فصل آینده بدرخشد؟

بله، مثل زمانی که استراماچونی آمد و وریا غفوری رابط خوبی بین سرمربی و تیم بود. الان هم لازم بود یک واریا غفوری در استقلال داشته باشیم تا ساپینتو خیلی زودتر به تیم عادت کند.

خداحافظی واریا تاریخی شد/ باشگاه استقلال محبوبیت کاپیتانش را صد برابر کرد/ ثابت شد که استقلال حاشیه امنیت ندارد/ فعلا از ساپینتو حمایت می کنیم

درست است که وریا غفوری از استقلال رفت اما وریا غفوری نامی است که همه دوستش دارند. اما من می خواهم سوال را به گونه ای دیگر مطرح کنم. وریا غفوری فقط یک فرد نبود بلکه نماینده استقلالی ها بود که راه را اشتباه رفت.