خداحافظی کردم و دیگر روی نیمکت فولاد نمی نشینم / با کی روش شانس صعود داریم نه با بقیه

وی درباره وضعیت خود گفت: من دیگر جزو کادرفنی فولاد نیستم. من به دنبال استقلال بودم. من به مربیگری علاقه دارم و به دنبال فرصت مناسب برای اثبات خودم هستم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره نقاط قوت خود گفت: احساس مسئولیت تیم هایی که کی روش در کنار هم قرار داده واقعا بالاست و نشان از هنر او دارد. فکر می کنم در جام جهانی فقط به دنبال نتایج و مسابقات نسبتا خوب هستیم. اولویت ما نتیجه گیری است و نظر من در مورد انتخاب کیروش کاملا مثبت است. با توجه به حاشیه هایی که برای اسکوچیچ ایجاد شده است، اعتماد به کی روش به عنوان یک چهره شناخته شده می تواند اعتبار نیمکت ما را در جام جهانی افزایش دهد.

هافبک سابق تیم ملی درباره لیست جدید تیم ملی گفت: هر لیست مهمان از روز اول تا روز آخر حاوی حرف و حدیث است. در زمان اسکوچیچ گاهی بازیکنانی به تیم ملی دعوت می شدند که شرایط لازم را نداشتند. در هر لیست دو یا سه نفر از این قبیل بودند. چیزی حدود 10 یا 15 درصد از لیست های اسکوچیچ. اما کیروش فردی باهوش است و به شهرت خود توجه می کند. حتی اگر جام جهانی تغییراتی داشته باشد، این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: کی روش صددرصد نفرات را به دلیلی به تیم ملی دعوت می کند. او با هیچکس تعارف نمی کند و قطعا بازیکنانی را ترک می کند که برای او کار نمی کنند.

آیا می توانیم در جام جهانی کار بزرگی انجام دهیم؟ پاسخ رحمتی به این صورت بود: با آمدن کی روش شانس بسیار کمی برای صعود می بینم. وگرنه به غیبت کی روش فرصت نمی دادم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است اما در کل می توانم بگویم با حضور کی روش شانس کمی برای صعود داریم.

کیانوش رحمتی درباره تغییر روی نیمکت تیم ملی گفت: به نظرم تصمیمی که گرفته شد تصمیم خوبی بود و نظر مثبتی در این باره دارم. الگوی مربیگری کی روش و سبکی که تیم ملی با آن بازی می کند چه از نظر فنی و چه از نظر مدیریتی می تواند منجر به تشکیل یک تیم متعهد، متمرکز و همدل شود.