خداحافظ کریستیانو رونالدو، اگرچه من اصلاً شما را نمی شناختم – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

تبریک می گویم، کریستیانو. امیدواریم ارزشش را داشته باشد.

هواداران یونایتد، و شاید خود باشگاه، در باور یک داستان پری گیج شده بودند. این یکی از مواردی بود که او را در آستانه پیوستن به همسایگان و رقبای منچستر سیتی قرار داد، اما قهرمانانه به تماس تلفنی ناامیدانه سر الکس فرگوسن پاسخ داد و از او التماس کرد که به شانس بازگشت به یونایتد در نسخه خودش پشت کند. از یکشنبه نخل و کمک به آنها را دوباره عالی.

آیا به این دلیل است که می خواهید در بالاترین سطح بازی کنید، می خواهید در لیگ قهرمانان بازی کنید، می خواهید رکوردها را بشکنید؟ … اگر فقط به خاطر پول بود، در عربستان سعودی بودید و باج این پادشاه را دریافت می کردید، اما این چیزی نیست که شما را تشویق می کند. می‌خواهید در اوج بمانید؟»

و به این ترتیب سیرک به پایان می رسد. خداحافظ رونالدو شما فراموش نخواهید شد، اما از دست نخواهید رفت.



https://thepeoplesperson.com/2022/12/31/goodbye-cristiano-ronaldo-though-i-never-knew-you-at-all-257250/ منبع:

حساب کاربری برتر یونایتد در توییتر The Muppetiers خاطرنشان کرد: «اگر فکر می‌کردید در مصاحبه رونالدو صداقتی وجود دارد، اکنون باید آن را حذف کنید.

این مصاحبه یک فاجعه روابط عمومی بود #رونالدو pic.twitter.com/YszlVuGYMs

اگر فکر می کردید که در مصاحبه رونالدو صداقتی وجود دارد که اکنون باید از بین می رفت. این همه پیشنهاد کجاست؟ متاسفم که می بینم چنین بازیکن بزرگی در انکار افول خود و نگرش او به احتمال زیاد هر چشم اندازی در اروپا را از بین می برد.

“اگر فقط به خاطر پول بود، شما در عربستان سعودی بودید و باج این پادشاه را دریافت می کردید، اما این چیزی نیست که شما را تشویق می کند. شما می خواهید در اوج بمانید.”
-پیرز مورگان

صحبت های دیروز کریستیانو رونالدو، مردی که می خواست منچستریونایتد را ترک کند زیرا می خواست در سطح بالاتری فوتبال بازی کند. ارتفاع عربستان چقدر است؟

این سخنان او چند هفته پیش به پیرز مورگان در مصاحبه انفجاری بود که او ترتیب داد تا یونایتد را مجبور به فسخ قراردادش کند.

به نظر کارمایی می رسد که رونالدو برای تمام تلاش هایش برای یافتن راهی برای پیروزی در نبرد شخصی خود برای داشتن آمار بهتر و شکستن رکوردهای بیشتری نسبت به لیونل مسی، باید تماشا می کرد که رقیبش جام جهانی را بالا می برد و به عنوان بهترین بازیکن تمام دوران معرفی می شد. خودش لنگ لنگان به غروب آفتاب رفت و قرارداد عربستان را امضا کرد.

— فوتبال آینه ای (@MirrorFootball) 30 دسامبر 2022

ما عاشقانه این داستان را باور کردیم و از بازگشت او به باشگاه و قلبمان به عنوان ناجی خود استقبال کردیم، قهرمانی که وفاداری و باشگاه را بر منافع شخصی مقدم می داشت.

اگر سیتی واقعاً طرفدار او بود، اکنون مشخص است که او به کجا می‌رفت، بدون آن که با مرخصی شما. هیچ تماس تلفنی فرگی او را متوقف نمی کرد. فرگی احتمالاً اکنون، 18 ماه بعد، همچنان که در حالت تعلیق نشسته است، همچنان به موسک گوش می دهد.

دقیقاً، چون هنوز معتقدم که می‌توانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم.»