خدامرادی: ساکت الهامی نگاه ویژه ای به جوانان دارد

امیرحسین خدامرادی افزود:راستش را بخواهید بعد از بازگشت هوادار کمپ ترکیه ای به مجموعه ورزشی خیریه رفتم و دقایقی با آقای ساکت گفتگوی صمیمانه داشتم. آنها سه امتیازی که من کسب کردم را دیدند و بلافاصله به مسئولان کانون هواداران که به فکر جوانان هم هستند، خبر دادند که قراردادم فسخ می شود.

وی درباره انتقالش از استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات اضافه کرد: اگر آقای ساکت چنین فرصتی به من نمی داد با توجه به رفتار باشگاه استقلال که می توانست زودتر از آن تکلیف من را مشخص کند، حداقل باید می ماندم. تا پایان نیم فصل و به همین دلیل واقعا از آقای ساکت ممنونم و مدیون ایشان هستم.

امیرحسین خدامرادی بازیکن 23 ساله هوادار می گوید در آخرین روزهای نقل و انتقالات در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است.

خدامرادی: ساکت الهامی نگاه ویژه ای به جوانان دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین خدامرادی بازیکن سابق استقلال، پیکان و نفت آبادان که دومین فصل حضورش در هوادار را سپری می کند، درباره وضعیت خود صحبت کرد. وی تمدید قرارداد خود در فصل جاری را ناشی از اعتماد ضمنی الهامی دانست و افزود: سال گذشته با باشگاه استقلال قرارداد بلندمدت و به صورت قرضی به عنوان سهمیه زیر بیست و سه سال و یک فصل با باشگاه استقلال داشتم. پیگیری های مدیران کانون هواداران به این گروه آمدم و در پایان فصل با پایان قراردادم و با نظر مدیران باشگاه استقلال به تمرینات اضافه شدم و پس از چند هفته و در روزهای پایانی من به نحوی در لیست مازاد قرار گرفتم اما این بار رضایت نهایی ام را گرفتم و اصرار کردم که از بلاتکلیفی بیرون بیایم.

بازیکن سابق استقلال در پایان درباره اوایل زندگی هوادار گفت: هفت بازیکن هوادار برای اولین بار در این فصل در لیگ برتر بازی کردند و در همین بازی هفته گذشته مقابل نساجی دیدید که از این هفت بازیکن، شش بازیکن برای تیم ملی بازی کردند. اولین بار در 90 دقیقه آنها به زمین رفتند و سرمربی ما واقعاً به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و بدون ترس بازی می کند. این امید به بازی واقعاً حس خوبی در تمرینات و بین بازیکنان ایجاد می کند و خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تقریباً در هر بازی خانگی و خارج از خانه در لیست بیست نفره بوده ام.

1786948



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862245
11 ژانویه 1401 @ 10:02 ق.ظ |
284 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در آخرین روزهای نقل و انتقالات از استقلال اخراج شدم