خدا نکنه آجورلو به قولش عمل کنه/ مدیر استقلال اگه دنبال قهرمانی نباشه فایده نداره/ از حفظه مدیرعامل استقلال می خواست رییس فدراسیون بشه.

فرزامی در پایان درباره تمرینات روزهای اخیر استقلال گفت: اخباری که از تمرینات شنیدم نشان می دهد بازیکنان با جدیت شروع به کار کرده اند و ظاهرا می خواهند هر چه زودتر لیگ را با قدرت شروع کنند.هفته های اول. امیدوارم این جو همچنان بالا بماند زیرا استقلال فصل سختی را به عنوان قهرمانی پیش رو دارد. به طور قطع، هر چیزی غیر از این می تواند باعث تلاطم و از دست دادن نتایج خوب در شروع فصل شود. نتایج ابتدایی فصل برای قهرمانی در لیگ بسیار مهم است، همانطور که در فصل گذشته استقلال سه هفته زودتر با 3 پیروزی در لیگ برتر قهرمان شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدیر سابق باشگاه استقلال اضافه کرد: اما اینکه آجورلو گفته دوست دارد در استقلال بماند و کار نیمه تمام خود را تمام کند، حرف ارزشمندی است، البته به شرطی که فقط یک بار زیر قولش نرود و واقعا بماند تا استقلال تکرار کند. روزهای خوب فصل گذشته با این حال، اخیرا همه چیز به نفع او نبوده است.

حسین فرزامی بازیکن و مربی سابق استقلال در گفتگو با خبروشی درباره ثبت نام برخی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم کسانی که داوطلب شده سکان هدایت فوتبال کشور را به دست بگیرند. همه جوانب آن را در نظر بگیرد. از طرفی کسانی که بالاخره به انتخابات راه می یابند باید کسانی باشند که ذهن و دلشان فقط به عشق فوتبال این کشور کار کند.

فرزامی ادامه داد: متأسفانه در چند وقت اخیر مسائلی مانند جدایی فرهاد مجیدی، انتخاب دیرهنگام سرمربی جدید و مشکلات جذب استقلال باعث عقب افتادن این تیم نسبت به رقبای خود شده و همین مشکل باعث شده تا هواداران نیز دچار مشکل شوند. به مدیریت آجارلو شک کند اما حالا اگر می خواهد بماند و کار کند هواداران هم باید از او حمایت کنند.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به شروع تمرینات استقلال، حالا همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال در روزهای آینده برای حضور قدرتمندانه در لیگ فصل آینده آماده شود. اما اینکه آجارلو اعلام کرده می خواهد دوباره قهرمان استقلال شود، اتفاق خوبی است. چون مدیری که فکرش قهرمان نیست در استقلال جایی ندارد. استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که میلیون ها هوادار دارند و هرکس رئیس و مدیر آنها شود باید چنین تفکری داشته باشد. وگرنه استقلال با یک تیم میان جدولی یا پایین جدولی تفاوتی ندارد.

خدا نکنه آجرلو سر قولش باشه/ مدیر استقلال اگه دنبال قهرمانی نباشه فایده نداره/ از حفظه مدیرعامل استقلال میخواست رئیس فدراسیون بشه!

خدا نکنه آجرلو سر قولش باشه/ مدیر استقلال اگه دنبال قهرمانی نباشه فایده نداره/ از حفظه مدیرعامل استقلال میخواست رئیس فدراسیون بشه!

وی همچنین درباره صحبت های آجورلو در خصوص قصدش برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال توضیح داد: از آنجایی که به یاد داریم آجورلو می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود و در انتخابات قبلی جزو نامزدهای انتخاباتی بود. طی چند ماه گذشته بارها عنوان شد که او و تیم مدیریتی اش قصد دارند از باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال بروند و آنجا را بر عهده بگیرند.