خرمگاه: گول شکست ولز و آمریکا را نخورید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد خرمگاه درباره برخی تغییرات در تیم ملی از جمله احتمال بازی نکردن سردار آزمون مقابل سنگال یا فیکس بودن جلالی و شجاع خلیل زاده اظهار داشت: به هر حال مربی شرایط را می سنجد و انتخاب می کند. بهترین بازیکنان برای بازی عملکرد سردار مشخص است. او به دلیل مصدومیت، بیماری یا عوامل متعددی بازی نکرده است، اما قطعا در جام جهانی بازی خواهد کرد زیرا بازیکن بسیار تاثیرگذاری است.

وی ادامه داد: در مورد جلالی باید بگویم عملکرد او در لیگ خوب بود و طبیعی است که در تیم ملی بازی کند، اما اگر وحید امیری شرایط خوبی پیدا کند قطعا در این پست بازی می کند و جلالی می تواند خیلی خوب باشد. جایگزین خوبی برای او شجاع است که بیشتر بازی ها را برای ما انجام داده و در سال های اخیر نشان داده است، توانایی های خوبی دارد. باید چند بازی دیگر برویم تا ببینیم چه ترکیبی را انتخاب می کند. او نشان داده است که از بازیکنانی در سطح بین المللی یا کسانی استفاده می کند که در گذشته بیشتر بازی کرده اند و تجربه دارند.

این مدیر فوتبال درباره شکست هم تیمی های ایران و آمریکا در بازی های فیفادی گفت: اینطور نیست که بتوانیم از این مشکل نتیجه بگیریم که کار آسانی داریم. دوستانه محل آزمون و خطا هستند. آنها شکست خوردند، اما شاید ولز و آمریکا به دنبال آزمایش بازیکنان خود بودند. مطمئنا بازی های سختی در جام جهانی خواهیم داشت.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به ویژگی بارز کی روش که نظم و انضباط است، تصریح کرد: کی روش در 8 سال اخیر و در تمامی تیم هایی که کار کرده از جمله منچستر نشان داده که نظم و انضباط اولین انتخاب او بوده است. شما شکاف یا مسائلی را که اخیراً رخ داده است، نخواهید شنید یا نخواهید دید.

خرمگاه درباره امید برخی از مردم به پیروزی تیم ملی مقابل حریف انگلیس، گفت: هرکسی نظر خودش را دارد اما من کاملا مخالفم که بازی با انگلیس نسبت به سایر رقبا راحت تر است. اتفاقا سخت ترین بازی ما مقابل این تیم خواهد بود چون تیم ملی انگلیس بازیکنان بسیار تاثیرگذاری دارد، امیدوارم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این پیشکسوت فوتبال معتقد است باخت روزهای اخیر مقابل ولز و آمریکا نباید باعث خوشحالی ایرانی ها شود.

خرمگاه: گول شکست ولز و آمریکا را نخورید


سرویس خبر شماره: 1845358
04 مهر 1401 ساعت 16:51 |
305

0نقطه نظر