خرید بخاری گلخانه قیمت هیتر گلخانه مشاوره رایگان اندیشه سبز | mehbaran

این بخاری به طور سریعی کل گلخانه شما را گرم می کند و سرعت رشد گیاه را افزایش می دهد. بسیاری از مشتریان از این بخاری گلخانه ای برای پرورش فلفل، گوجه فرنگی و خیار بدون هیچ مشکلی استفاده میکنند. مهمتر از همه، وجود یک کنترل کننده ترموستات، نرخ انتشار دما را بهبود میبخشد. برای برخی از محصولات، نیازی به گرم کردن کل گلخانه نیست، به عنوان مثال زمانی که فقط قسمت پایینی گیاه نیاز به گرم کردن دارد در این موارد از تشک های گرمایش الکتریکی استفاده میشود. بر روی هیترهای گلخانه ای تولیدی اندیشه سبز، یک چشمی نیز قرار داده شده است که به منظور مشاهده ی داخل کوره و تنظیم زاویه ی برخورد شعله مورد استفاده قرار میگیرد.

هیتر گلخانه چگونه کار میکند؟

این هیتر گلخانه ای الکترونیکی یکی از بهترین بخاری های گلخانه ای فروشگاه مه باران برای شما است. این بخاری قدرت گرمایش 2.0 کیلو وات دارد که برای نیازهای شما کافی است. هوای گرم را به سرعت و به طور یکنواخت به گردش در می آورد تا هوای سرد به طور کامل از محیط خارج شود. یکی دیگر از انواع هیتر گلخانه ای هیتر های گازی است برای استفاده از هیتر های گازی نیاز به برق نیست. اما مشکلی که وجود دارد استفاده از گاز پروپان و بوتان و همینطور بخارات سمی است که از آن خارج می شود. با این حال، به دلیل کنترل ترموستات داخلی آنها، می توان به سرعت به دمای بالا دسترسی پیدا کرد.

  • برای اطلاعات بیشتر از این محصول و هیتر گلخانه در مازندران و سایر استان ها با کارشناسان گروه صنعتی مهراد تماس بگیرید.
  • لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.
  • اندازه گلخانه شما نیز در انتخاب بهترین نوع هیتر گلخانه نقش مهمی دارد.
  • هیترهای دوگانه ساز ، می توانند گزینه ای مناسب برای چنین شرایطی باشند.
  • به هین دلیل اکثر تولید کننده های خارجی و داخلی بدنه هیتر را از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم می سازند .قبل از استفاده از هیتر گلخانه ای، مطمئن شوید که گلخانه به خوبی عایق بندی شده است.

این هیتر ها به علت هزینه پایین مصرف انرژی و راندمان معقول، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت فن آوران آریا محور (فامکو) به عنوان تامین کننده بهترین هیتر برای گلخانه آماده ارائه خدمات و لیست قیمت بخاری گلخانه به مشتریان خود می باشد. اندازه گلخانه شما نیز نقش مهمی در انتخاب بهترین هیتر گلخانه ای برای فصل سرما دارد. اطمینان حاصل کنید که گلخانه به درستی عایق بندی شده است تا گرما از آن خارج نشود. بسته به قیمت سوخت ، می توانید به راحتی از چه نوع سوختی استفاده کنید.

خرید بخاری گلخانه قیمت هیتر گلخانه مشاوره رایگان اندیشه سبز | mehbaran

همانطور که گفته شد، محصول گرمایشی مناسب، تا حد زیادی به ایجاد محیط راحت در گلخانه برای شما و گیاهان شما در زمستان کمک می کند. هیتر گلخانه یک وسیله گرمایشی است که در زمستان برای ایجاد گرمای مطلوب برای گلها و گیاهان در فضای گلخانه استفاده می شود. انواع مختلفی از بخاری های گلخانه ای وجود دارد که در زیر به شرح آنها می پردازیم.

فاکتور های لازم جهت انتخاب بهترین هیتر گلخانه ( بخاری گلخانه)

اطمینان حاصل کنید که گلخانه به درستی عایق بندی شده است تا گرما از بین نرود. برای راه اندازی و احداث گلخانه، محاسبه هیتر به لحاظ تعداد و توان آن حائز اهمیت است. برای این محاسبه توجه به چند عامل ضروری است تا بالاترین راندمان گرمایشی را در گلخانه داشته باشیم.

قیمت بخاری گلخانه