خرید جدید استقلال با پیراهن آبی آماده تکان خوردن است!


سرویس خبر شماره: 2052381
13 جولای 1403 در 2:55 ق.ظ.
1.7 هزار |

2نقطه نظر

اسلام هر سال بهتر از پارسال است:

محمدحسین اسلامی در سال های اخیر روند صعودی را دنبال کرده است.

خرید جدید استقلال با پیراهن آبی آماده تکان خوردن است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین اسلامی، هافبک تهاجمی جوان تیم ملی امید و باشگاه ذوب به استقلال پیوست تا با پیراهن استقلال به آرزوهایش برود و فصل آینده در یکی از تیم های بزرگ فوتبالیست های ایرانی بازی کند.

این بازیکن در تیم های فوتبال پایه ذوب آهن بازی می کرد در بیست و یکمین دوره لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی مقابل هواداران بازی کرد، سپس 8 بازی به عنوان بازیکن تعویضی و 6 بازی به عنوان بازیکن ثابت انجام داد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، 1 گل به آلومینیوم اراک زد و گلزنی کرد. اولین گل باشگاهی او در روز بیست و دوم لیگ برتر بیست و یکم.

1783399

اسلامی در لیگ بیست و دوم شرایط متفاوتی را تجربه کرد و از هفته چهارم به تیم اصلی ذوب آهن پیوست و بازیکن اصلی این تیم شد و با 3 گل و 1 پاس گل بهتر از فصل گذشته عمل کرد و چهره او در فوتبال ایران شد. گلزنی در دربی اصفهان نکته جالب او در این فصل بود.

1750061

روند صعودی اسلام ادامه یافت و ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر در 29 بازی از 30 بازی انجام داد و با 25 بازی عادی یکی از مهره های اصلی شاگردان محمد ربیعی به شمار می رفت. او همچنین موفق به گلزنی شد. 3 گل و 1 گل در این فصل. این گل پاس گل شد.

سبک بازی اسلامی به گونه ای است که استقلال مدت هاست بازیکنی در این پست ندارد و با قرار گرفتن در پشت مهاجمان و در پست هافبک هجومی شرایطی را برای این تیم فراهم می کند که در صورت درخشش در این تیم ممکن است. قطعه گمشده آنها در فصول اخیر باشد.

1988770

این بازیکن در طول دوران فوتبالی خود 9 گل و 5 پاس گل در رقابت های مختلف باشگاهی به ثمر رسانده و در تیم ملی امید نیز نمایش های خوبی داشته است. او با تکنیک بالا و توانایی خوب در حمل توپ می تواند در سطح بالاتری مقابل استقلال بازی کند. در کنار ماشاریپوف قرار دادن در فاز هجومی

اسلامی به حضور در اردوی تیم ملی عادت کرده است اما هنوز برای تیم بزرگسالان بازی نکرده است و یکی از انگیزه های این بازیکن برای پیوستن به استقلال، گرفتن پیراهن تیم ملی خواهد بود که باعث افزایش انگیزه می شود. این بازیکن

مجله اخبار فوتبال داخلی