خرید جدید سپاهان توسط رونالدینیو (عکس)

مدافعان گل گهر در حال رسیدن به او بودند و سایر مهاجمان سپاهان نیز وارد محوطه جریمه شدند تا گزینه های خرید جدید سپاهان را افزایش دهند. این بازیکن که در صحنه کراس اوور سهرابیان قدرت فنی و بدنی خود را به نمایش گذاشت، ثانیه ها بعد فوتبال برزیل و حرکت ویژه رونالدینیو در نقش جهان را به نمایش گذاشت. کاتاتو به سمت چپ خود نگاه کرد تا مدافعان و دروازه بان حریف را به سمت مهاجم دیگر سپاهان منحرف کند اما در همان زمان با یک پا توپ را به سمت دروازه زد که به زیر توپ برخورد کرد. شوت این بازیکن اگرچه به خوبی زده شد اما به زیر طاق دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد بنابراین این بازیکن برای گلزنی باید منتظر بازی های بعدی باشد.
سپاهان مقابل فولاد خوزستان نقش اول را در اختیار ندارد و شاید به همین دلیل است که مورایس به کاتاتو فرصت بیشتری برای بازی بدهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گل دوم شهریار مقانلو و گل سوم سپاهان مقابل گل گهر که مورایس به لطف تیم 10 نفره خود به سه امتیازی شدن این دیدار خوشبین تر شد، این مربی تصمیم گرفت تا مانوئل فرناندز را جایگزین کند. عملکرد ایگور کاتاتو وینگر برزیلی در یک بازی سخت لیگ برتر برای دقایقی خود را محک خواهد زد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی که اعتقادی به چنین شکستی نداشتند، پیش‌روی کرده بودند و فضای خوبی را برای کاتاتو فراهم کرد تا بلافاصله پس از ورود به زمین در اولین بازی رسمی طلایی اصفهانی.پوشان، به آستانه امتیاز برسد.
وینگر 27 ساله برزیلی سپاهان روی پاس آرمین سهرابیان به کورس رفت و با وجود اینکه مدافع باتجربه گل گهر تمام توان و تلاش خود را برای مهار کاتاتو به کار گرفت، اما این مهاجم برزیلی از دستش خارج شد. چنگال مدافع گل گهر با هر ضربه و هر زور و پس از چند قدمی که با تلو تلو خوردن برای او همراه بود بالاخره توانست تعادل خود را حفظ کند و در گوشه ای بسته با محسن فروزان تنها شد.

1797965
در این زمان کاتاتو با تمام تلاش توانست از تکل آرمین سهرابیان فرار کند و با فروزان در موقعیت تک به تک قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1868373
14 فوریه 1401 در 06:24 ب.ظ
36.9 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

انتظار کاتاتو برای گلزنی ادامه یافت.

خوزه مورایس به سرعت از خرید برزیلی خود در بازی مقابل گلگر استفاده کرد تا با جو لیگ برتر برای دیدارهای سخت تر در آینده آشنا شود.

خرید جدید سپاهان توسط رونالدینیو (عکس)