خرید جدید منچستر اریک کانتونا است (تصویر)

سابیتزر امروز قرارداد خود را به صورت رسمی امضا کرد و انتشار اولین عکس های او در پیراهن شیاطین سرخ نیز جالب توجه بود. در یکی از این عکس ها او ژستی شبیه اریک کانتونا، شماره 7 افسانه ای یونایتد می گیرد. او با بالا بردن یقه اش به نوعی از اسطوره شیاطین سرخ تقلید کرد.

1797536


سرویس خبر شماره: 1868214
13 فوریه 1401 در 4:10 ب.ظ
16.8K |

4نقطه نظر

مارسل سابیتزر که به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوست، در اولین عکس خود با پیراهن شیاطین سرخ ژستی مشابه اریک کانتونا گرفت.

خرید جدید منچستر اریک کانتونا است (تصویر)

به گزارش “ورش سه”، مصدومیت کریستین اریکسن که باعث می شود این بازیکن تا سه ماه آینده در ترکیب یونایتد حضور نداشته باشد، مدیران و کادر فنی این تیم را به فکر جذب هافبک انداخته است.

1797537

به باشگاه گزینه های مختلفی از ایسکو گرفته تا یانیک کاراسکو پیشنهاد شد، اما در نهایت تصمیم گرفت تا سابیتزر را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد. گفته می شود هیچ بند خریدی برای تابستان آینده در این قرارداد لحاظ نشده است.

1797535

اریک تن هاچ، سرمربی یونایتد، دلیل امضای قرارداد با سابیتزر را توضیح داد“من او را از سالزبورگ می شناسم و بیشتر بازی های او را در لایپزیگ دنبال می کردم. مارسل در لایپزیگ فوق العاده بود و من از او انتظار دارم که همان بازی ها را برای ما تکرار کند. من معتقدم که او بازیکن متعهد و با کیفیتی است و در بهترین سن است. من مطمئن هستم که سابیتزر از این فرصت نهایت استفاده را خواهد کرد و عملکرد خوبی برای یونایتد ارائه خواهد کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی