خرید رد شد: اولویت رئال برقراری ارتباط مجدد با ستاره فرانسوی است


کد اطلاعات: 2055469
27 جولای 1403 در 9:22 ب.ظ.
6.3 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

کارلو آنچلوتی به رئال مادرید گفته است که باید تمدید قرارداد فرلاند مندی را در اولویت قرار دهد.

خرید رد شد: اولویت رئال برقراری ارتباط مجدد با ستاره فرانسوی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برنامه نقل و انتقالات رئال مادرید پس از امضای قرارداد با کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد و امروز موفق شدند قرارداد لوکا مودریچ را برای یک فصل دیگر تمدید کنند.

با این حال، رئال مادرید هنوز مشکلاتی برای حل کردن دارد، یکی از بزرگترین آنها دفاعی است که به پست دفاع چپ مرتبط است. رئال در این پست لنی یورو جوان اهل لیل را که به منچستریونایتد می رود زیر نظر داشت.

به گزارش مارکا، یکی از چالش های اصلی رئال فرلاند مندی است. این مدافع اسپانیایی مدافع مورد علاقه کارلو آنچلوتی است. یکی از خواسته های صریح سرمربی ایتالیایی این باشگاه تمدید قرارداد این مدافع فرانسوی است.

2055146

به گفته آنچلوتی، مندی یک قطعه ضروری در ترکیب فعلی رئال مادرید است. سبک بازی هجومی آنچلوتی بازیکنان را وادار می کند تا فضاها را به خوبی پوشش دهند، به خصوص در گوشه ها و این یک عنصر مثبت در بازی ملی پوش فرانسوی است.

مارکا تأیید کرده است که تماس ها برای تمدید از قبل آغاز شده است و هیچ نگرانی وجود ندارد. آنچلوتی او را می خواهد، هم تیمی هایش رابطه خوبی با این بازیکن دارند و باشگاه هر کاری برای تمدید قرارداد او انجام می دهد.

مندی در حال حاضر یک فصل دیگر با رئال قرارداد دارد و باشگاه مطمئن است مشکلی برای تمدید قرارداد این بازیکن وجود نخواهد داشت.

جدای از آن، آلفونسو دیویس وجود دارد، اما وضعیت او تا پایان جولای مشخص نخواهد شد. این مدافع کانادایی تا پایان جولای برای تمدید قرارداد تصمیم گیری خواهد کرد. در غیر این صورت باشگاه آلمانی می تواند این بازیکن کانادایی را بفروشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی