خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور-رویال هورس

خرید اسب را از جای معتبر و فقط با مشاهده ی مدارک انجام دهید و از سالم بودن اسب خود مطمئن شوید. کره اسب بلژیکی زیبا / کلیپ های این کانال توسط سایت HorseTv.ir تهیه شده است . جهت مشاهده ی کلیپ های دیگر این سایت ، به آدرس مراجعه نمایید / جهت تبلیغات اسب و یا باشگاه سوارکاری در کلیپ ها … اسب های کرد از جمله نژادهای اصیل در دنیا می باشد که به دلیل زیبایی و قامت زیبا و البته تند رو بودن زبان زد خاص و عام می باشد.

۴ ) وزن مناسب و اندازه اسب ها، باید دقت نمود که بیش تر از وزن متعارف اسب ها وزن نداشته باشند. سلام وقت بخیر خواستم ببینم از اسبی که میخام میتونم عکس بفرستم براتون کمکم کنید. تفاوت جل اسب و جل شتر در آن است که جل شتر از جل اسب بزرگ تر است. بدنه اصلی جل از یک مستطیل تشکیل شده که دو دستک به آن وصل است. این صنعت جنبه خود مصرفی دارد و برای رفع احتیاجات خانوار روستایی و عشایری بافته می شود.

از این اسب امروزه برای اصلاح اژاد بسیار استفاده می‌شود. در ژورنال لویس و کلارک از سفرهای سال ۱۸۰۶ آن‌ها از این اسب‌های خالدار یاد شده‌است. به رنگ‌های شابلوطی، قهوه‌ای، سیاه، سفید و خاکستری وجود دارند. گفتنی است برنامه‌های اشتباه ایران در نیم قرن گذشته لطمه زیادی به ذخیره ژنتیکی اسب‌های ترکمن زده‌است و متأسفانه تعداد اسب‌های ترکمن خالص و خوب به شدت کاهش یافته‌است.

اصالت نژادی اسب

نژادهای مختلفی در جهان وجود داشته که از نظر قیمت بسیار ارزان و کم هزینه است، اما اسب ترکمن به دلیل منحصر بودنش نیز مقداری گران تر بوده ولی استفاده های بی شمار از آن و تغذیه با خوراک دام و طیور این شرایط را بر طرف می کند. اسبی که به “دو خون” معروف است؛ نژاد ترکیبی اسب ترکمن یا عرب ایرانی با نژادهای … همچنین تعداد بُردهای یک اسب در مسابقات پرش روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. در نتیجه، اسب شما ممکن است قهرمان مسابقات اسب‌دوانی شود و یا برای تولیدمثل عملکرد بهتری دارد.

فروش اسب ترکمن

در قرون وسطی به دلیل ظاهر و وقار و حرکات شاهانه‌اش در دوئل برای از رو بردن خرید اسب تعزیه حریف استفاده می‌شد. این نژاد قدیمی از منطقه‌ای به نام «اَندَلُس» در اسپانیا ریشه می‌گیرد. قبل از قرون وسطی، این اسب‌ها به دلیل چابکی و نرمی حرکات، در جنگ‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در قرون وسطی، به دلیل سنگینی سلاح‌های جنگی، اسب‌های درشت هیکل تر ترجیح داده می‌شدند تا این که با رنسانس نرمی و سبکی حرکات این اسب‌ها دوباره مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • پونی‌ها دارای بدن و اندام‌های قوی هستند ولی اسبچه خزر از نظر خصوصیت بدنی هیچ تشابهی با پونی‌ها نداشت و کاملا شبیه به کلاس اسب‌ها بود بنابراین به آن اسب مینیاتوری دریای خزر اطلاق گردید.
  • خاستگاه اصلی آن‌ها خاور میانه است اما امروزه در ایالات متحده، بریتانیا، آمریکای جنوبی، استرالیا و قاره‌ی اروپا نیز یافت می‌شوند.
  • تصمیم های مربوط به گونه های مختلف از طریق آزمایش دی ان ای صورت می گیرد.
  • خرید اسب را از جای معتبر و فقط با مشاهده ی مدارک انجام دهید و از سالم بودن اسب خود مطمئن شوید.
  • کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.
در دوران قبل از انقلاب اسب های کورس از گران ترین اسب های ایران بوده است. اما اکنون گران ترین اسب های موجود در بازار اسب های پرشی هستند و در حال حاضر آقای حمید رادان گران ترین اسب ایران به نام “ریوانجی” را در اختیار دارد که این اسب را در یک حراج آمریکا به قیمت 320 هزار دلار خریده است. ولی فراموش نکنید که اسبهای خیلی زیبا و فانتزی نمی توانند در مسابقات سنگین و سوارکاریهای خیلی خاص شرکت کنند پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید. به طور متوسط قیمت اسب های مادیان از اسب های نر بیشتر است.

نظر)

خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور-رویال هورس