خسته کننده، اذیت کننده؛ تکمیل دو خرید زمستانی در بارسلونا


سرویس خبر شماره: 1821382 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 18:40 |
2,447 امتیاز خبر|

0نظرات

خداحافظی با آلوز و آداما

زمستان گذشته، بارسلونا یک پنجره نقل و انتقالات طوفانی را در ژانویه تحمل کرد و چهار بازیکن جدید به خدمت گرفت. دنی آلوز که در پاییز با او به توافق رسید، از ابتدای ژانویه در فهرست بارسا حضور داشت و پس از آن آداما ترائوره، فران تورس و اوبامیانگ آمریکایی قرار گرفتند.

دنی آلوز و آداما ترائوره ​​احتمالاً فصل آینده جایگاه خود را در بارسا نخواهند داشت.

دنی آلوز در بازی مقابل اتلتیکو نیز گلزنی کرد و در نیوکمپ مورد استقبال هواداران بارسا قرار گرفت اما کم کم دچار مصدومیت شد و بازی های بزرگی مانند رئال را از دست داد. آلوز حتی در لیست بارسا در لیگ اروپا هم نبود. قرارداد ستاره برزیلی در پایان فصل به پایان می رسد و هیچ بندی برای تمدید وجود ندارد. حتی رابطه عالی آلوز با خوان لاپورتا، رئیس بارسا و ژاوی که سال ها با او هم تیمی بود راه حلی نیست و باید در پایان فصل منتظر جدایی او باشیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با تنها پنج بازی باقی مانده به پایان فصل، به نظر می رسد کار دنی آلوز و آداما در بارسا تمام شده است. آداما در دو بازی مقابل اتلتیکو و ناپولی درخشید اما سپس با درخشش عثمان دمبله روی نیمکت نشست و در هشت بازی متوالی نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او در این 8 بازی تنها 63 دقیقه بازی کرد و نتوانست تفاوت ها را درک کند. بند خرید دائمی او 30 میلیون یورو است اما بعید است بارسا این مبلغ را به ولورهمپتون بپردازد.