خشم انگلیسی: ورود هندرسون؟ ساوت گیت را محاکمه کنید

کاربر دیگری نوشت: «تعویض جردن هندرسون مانند زمانی است که بازی ویدیویی فیفا را بازی می‌کنید و دستتان روی گزینه تعویض خودکار خراب می‌شود».

از آنجایی که آمریکا پس از شروع نیمه دوم به فشار بر انگلیس ادامه داد، ساوتگیت تصمیم گرفت جود بلینگهام را حذف کند و جردن هندرسون را به زمین بفرستد که ماهیت دفاعی تری دارد. در دقیقه 68 بلینگهام راه را برای هندرسون باز کرد و رحیم استرلینگ برای جک گریلیش بیرون آمد تا وارد زمین شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که نیمه اول دیدار امشب انگلیس و آمریکا با تساوی بدون گل به پایان رسید، هواداران انگلیس از عملکرد ضعیف سه شیرها و برتری آمریکایی ها در این نیمه شوکه و شوکه شدند.

یکی از هواداران تیم ملی انگلیس در توییتر نوشت: “من نمی فهمم که یک مربی چگونه می تواند این بازی را تفسیر کند که بگوید، بله متوجه شدم، جردن هندرسون راه حل ما است و او کسی است که می تواند تعادل را به نفع ما تغییر دهد. تو ساوت گیت کی هستی. ?

یکی دیگر از هواداران انگلیس به تعویض هندرسون اعتراض کرد و نوشت: به خدا تیم به گل نیاز دارد و او جردن هندرسون را اخراج می کند.

انگلیسی ها از تعویض های گرت ساوتگیت و به خصوص اخراج جردن هندرسون به جای جود بلینگهام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.

خشم انگلیسی: ورود هندرسون؟  ساوت گیت را محاکمه کنید


سرویس خبر شماره: 1855572
5 دسامبر 1401 ساعت 00:33
63.9 هزار |

5نقطه نظر

پس از پیروزی 6 بر 2 این تیم مقابل ایران در بازی اول، هواداران انگلیس انتظار داشتند که برتری قابل توجهی را برای تیم خود در برابر آمریکا ببینند. اما ضعف شاگردان ساوت گیت در نیمه اول، که به وضوح آمریکا را به بهترین تیم روی تخته تبدیل کرد، باعث شد تا هواداران انگلیس به اتفاق آرا خواهان تغییر در تیم باشند.

و در مورد واکنش شدید یکی از هواداران عصبانی به تعویض این بازیکن: “ساوتگیت باید محاکمه شود و بهای جنایات خود علیه بازی جوانمردانه را بپردازد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما تعویض هایی که ساوت گیت در نیمه دوم انجام داد، نه تنها هواداران را خوشحال کرد، بلکه آنها را شگفت زده کرد. انگلیسی ها به ویژه از قرارداد مبادله جود بلینگهام با جردن هندرسون عصبانی بودند و حرکت ساوتگیت را برای تعویض باورنکردنی در نظر گرفتند.