خشم ساپینتو؛ چقدر اوضاع رو خراب میکنی !

استقلالی ها در بازی با نساجی رکورد سه فصل اخیر لیگ برتر در ضربات پنالتی را شکستند اما تنها سه بار موفق به گلزنی شدند. آنها در بازی با پیکان 2 موقعیت تک به تک توسط بابایی و محبی را از دست دادند و می توان به این نکته نگاه کرد که استقلال در هر بازی موقعیت های بی شماری به دست می آورد و همچنین به خاطر موقعیت های داغ. باید به فکر درمان باشید

عرفان پورحاتمی مدافع ویستا توربین فصل گذشته روز فوق العاده ای را مقابل آبی پوشان پشت سر گذاشت. او که امسال راهی گل گهر شد در این بازی چندین بار در مقابل حملات استقلالی ها ایستادگی کرد و می توان به موقعیت هایی که یکی یکی از مهدی قیدی و محمد محبی به دست آورد اشاره کرد.

محمد اوسانی بازیکنی که در سال های اخیر 9 بار موفق شده بود دروازه استقلال را باز کند، روز گذشته در اتفاقی عجیب موفق شد هر دو گل تیمش را تنها در 10 دقیقه به ثمر برساند. ریکاردو ساپینتو که انتظار چنین عملکرد بدی را از شاگردانش نداشت از وضعیت کنار زمین عصبانی بود و پس از این 2 گل تغییراتی در دروازه ایجاد کرد تا عصبانیت خود را از عملکرد تیم نشان دهد.

شاگردان ساپینتو در این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادند و این اتفاق در بازی دیروز مقابل تیم ملی دانشجویان نیز تکرار شد تا سرمربی پرتغال از شدت عصبانیت به دقایق پایانی بازی تیمش اهمیتی نداد و ترجیح داد. از دقیقه 85 شروع کند و سپس به رختکن برود و به این فکر کند که چگونه این عادت به هدر دادن برخی موقعیت های گلزنی می تواند برای او و تیمش در لیگ برتر مشکل ساز شود.


سرویس خبر شماره: 1845242
03 مهر 1401 ساعت 19:09
5.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

سرمربی استقلال در پنج دقیقه آخر بی خیال بود

استقلال در رویارویی با تیم ملی دانشجویان موقعیت های زیادی را از دست داد و همین موضوع خشم ساپینتو را برانگیخت.

خشم ساپینتو؛  چقدر اوضاع رو خراب میکنی  !

البته استقلال در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد یکی از گل ها را جبران کند اما تلاش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل تساوی در 45 ثانیه بی نتیجه ماند. عجیب بودن این دیدار که پشت درهای بسته برگزار شد، از دست دادن فرصت های زیادی بود که توسط شاگردان ساپینتو به هدر رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از 6 هفته ابتدایی لیگ برتر بسیاری از کارشناسان معتقدند بازی های سخت استقلال در بازی بعدی خود آغاز می شود. جایی که آبی ها ابتدا باید در سیرجان به مصاف گل گهر بروند و سپس در تهران میزبان فولاد باشند. بازی خارج از خانه مقابل ذوب آهن و سپس آلومینیوم اراک و دیگر بازی ها از جمله دربی با پرسپولیس و بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی پیش روی مدافع عنوان قهرمانی است.

به هر حال سرمربی پرتغالی طی چند هفته گذشته روند مطلوبی را در تیمش اجرا کرده بود و اگر بخت با او یار بود می توانست در رویارویی با پیکان و نفت با دست پر زمین را ترک کند.مسجد سلیمان اما او شاگردان در این 2 بازی چند موقعیت گلزنی را هم از دست دادند.

آبی پوشان روز 9 مهر در سیرجان به مصاف تیم گل گهر می رود. ساپینتو برای تکرار قدرت تیمش و ادامه روند رو به رشد به دنبال شکست یکی از قوی ترین تیم های لیگ است. تا آن زمان و در تمرینات باید دید آبی ها در کسب موقعیت های طلایی می توانند روی تمرکز کار کنند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

برد بالای نساجی در روزی که شاگردان ساپینتو نمایش فوق العاده ای داشتند و می توانستند با گل های بیشتری حریف را شکست دهند، هواداران را به ادامه لیگ امیدوار کرد. آنها از تعطیلات روز فیفا استفاده کردند و ابتدا به مصاف تیم دسته سوم سامیت رفتند و با 2 گل پیروز شدند و دیروز مقابل تیم ملی دانشجویان صف آرایی کردند که برخلاف انتظار با شکست تیم ساپینتو به پایان رسید.

البته استقلال در این دیدار بدشانس بود زیرا در 2 مورد ضربات آنها به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه حریف نیافت. موقعیت های زیادی که آبی ها در این بازی از دست دادند تقریبا به اندازه موقعیت های زیادی بود که این تیم در بازی با نساجی داشت.