خشم عمومی در مصر، شکایت رسمی سنگال به فیفا

اتحادیه فوتبال مصر در پی رفتار عجیب هواداران سنگالی شکایتی رسمی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا ارائه کرد.

فدراسیون فوتبال مصر به طور رسمی از سنگال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا شکایت کرده است.


سرویس خبر شماره: 1817345 |
10 تیر 1401 ساعت 17:07 |
9,504 امتیاز خبر|

0نظرات

لیزر، حمله به اتوبوس، پرتاب بطری، بنرهای نژادپرستانه و غیره.

در جریان بازی سنگال و مصر، تماشاگران حاضر در ورزشگاه از لحظه پخش سرود ملی مصر تا پایان بازی با لیزر به سمت بازیکنان مصر شلیک کردند که اعتراضاتی را در پی داشت.

بنرهای نژادپرستانه و توهین آمیز علیه تیم ملی مصر، لیزر روی صورت بازیکنان از جمله محمد صلاح و پرتاب بطری آب و سایر اشیا به سمت بازیکنان مصری مواردی است که در شکایت فدراسیون فوتبال مصر مطرح شده است. همچنین تصاویر و فیلم هایی از حمله به اتوبوس حامل بازیکنان مصری، شکستن شیشه اتوبوس و مجروح شدن تعدادی از اعضای تیم ملی مصر در اختیار فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قهرمان 2021 ملت های آفریقا و تلاش نایب قهرمان در 30 دقیقه وقت اضافه نتوانست به گل برسد تا برنده مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شود. در ضربات پنالتی، سنگال با نتیجه 3-1 پیروز شد تا مانند فینال جام ملت های آفریقا از سد شاگردان کارلوس کی روش عبور کند و راهی قطر شود. محمد صلاح اولین پنالتی مصر را برای جبران شکست مقابل سنگالی ها از دست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته تیم ملی سنگال میزبان مصر بود و در 90 دقیقه یک بر صفر پیروز شد. بولای دیا در دقیقه 3 دروازه فراعنه را باز کرد اما این نتیجه برای صعود شیرهای ترانگا به جام جهانی کافی نبود و بازی با پیروزی 1-0 مصر به وقت اضافه دنبال شد.

بازیکنان مصر در تمام طول بازی توسط هواداران حاضر در ورزشگاه با نور لیزر مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و این امر به ویژه در ضربات پنالتی مشهود بود. تصویر محمد صلاح در اولین پنالتی مصر همه چیز را شروع کرد. صورتش کاملا سبز شده بود و پنالتی اش را هم گرفت.