خشم ناشی از شکست؛ ستاره های یونایتد در رختکن فریاد می زنند

در غیاب هری مگوایر که به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند، فرناندز کاپیتان یونایتد محسوب می شود و مارتینز که به شدت از عملکرد هم تیمی هایش عصبانی بود نتوانست بر این احساس غلبه کند و آن را ابراز کرد.
با این حال، این رفتار نتوانست نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد و یونایتد دوباره شکست مقابل سیتی را پذیرفت، اما بسیاری معتقدند چنین اتفاقی نشان دهنده ظهور رهبران جدیدی در رختکن شیاطین سرخ است که می توانند به آنها کمک کنند.

ستاره های منچستریونایتد، به خصوص برونو فرناندز و لیساندرو مارتینز، شکست مقابل منچسترسیتی را دوست نداشتند.

خشم ناشی از شکست؛  ستاره های یونایتد در رختکن فریاد می زنند


سرویس خبر شماره: 1846445
12 اکتبر 1401 @ 10:54 ق.ظ |
5.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد این هفته در یک بازی حساس و فریبنده به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 6 بر 3 مقابل این تیم شکست خورد تا پس از چند هفته موفقیت آمیز در لیگ برتر انگلیس، به شکلی تحقیرآمیز شکست بخورد.
شاگردان اریک تنهاچ در این بازی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند که باعث شد در 45 دقیقه ابتدایی بازی 0-4 از حریف عقب بیفتند و با این نتیجه به رختکن رفتند.
یونایتد در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و توانست دروازه را باز کند اما این کافی نبود و دو گل دیگر از ارلینگ هالند و فیل فودن باعث شد آنها بازی را واگذار کنند.
حالا روزنامه انگلیسی سان گزارش داده است که فرناندز و مارتینز از عملکرد هم تیمی های خود در بین دو نیمه بسیار عصبانی بودند و فریادهای آنها بر سر بازیکنان دیگر یونایتد آنقدر بلند بود که حتی از بیرون رختکن این تیم نیز شنیده می شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی