خشم هواداران چلسی از اظهار نظر جدید مورینیو

این اظهار نظر مورینیو وقتی چلسی هم مثل رئال در مرحله یک چهارم نهایی است (طبق قرعه کشی باید مساوی شود) باعث عصبانیت هواداران چلسی شد. مورینیو دو دوره هدایت چلسی را بر عهده داشت و موفق شد این تیم را سه بار قهرمان لیگ برتر کند. او بین سال‌های 2010 تا 2013 سرمربی رئال بود و با آن تیم قهرمان لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا شد. آقای خاص اما رئال مادرید را بیشتر از چلسی دوست دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1896224
26 مارس 1401 ساعت 6 بعد از ظهر.
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیدوارم رئال قهرمان لیگ قهرمانان شود

مورینیو که با منچستریونایتد قهرمان این رقابت ها شد و با پورتو و اینتر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، در مصاحبه بعد از بازی و در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم در لیگ قهرمانان اروپا است، گفت: تیمی وجود دارد که جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و آن رئال مادرید است. رئال باشگاه بزرگی است و مربی آنها کارلو آنچلوتی نیز دوست من است. آنچلوتی نیز مربی بزرگی است و البته من رئال را دوست دارم. برای بردن دوباره لیگ قهرمانان.”

وقتی از ژوزه مورینیو پرسیده شد که دوست دارد کدام تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند، او رئال مادرید را به چلسی ترجیح داد که باعث خشم هواداران این باشگاه لندنی شد.

خشم هواداران چلسی از اظهار نظر جدید مورینیو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورینیو شب گذشته در سوسیداد توانست یک تساوی ارزشمند مقابل رم به دست آورد و به لطف پیروزی در بازی رفت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شد.

1830483