خطاهای سریال ادامه دارد. فاجعه ای به نام مگوایر!

هری مگوایر مدافع منچستریونایتد شب گذشته عملکرد خوبی در ترکیب نداشت.


سرویس خبر شماره: 1820587 |
31 تیر 1401 11:47 |
1,111 امتیاز خبر|

0نظرات

در این مرحله بود که مانه با توجه به گزینه هایی که برای ارسال پاس داشت توانست صلاح را انتخاب کند و توپ را برای بازیکن ارسال کند تا اولین پاس گل را برای دیاز ارسال کند. جای مگوایر به دلیل حضورش در خط هافبک خالی بود.
این تنها اشتباه مگوایر نبود و در نیمه دوم، در حالی که لیورپول به دنبال زدن گل چهارم بازی بود، سعی کرد از خط دفاعی خود فاصله بگیرد و یک پاس جوت برای صلاح ارسال کرد تا بازیکن را در آفساید بگیرد.
اما زمان بندی او کاملا اشتباه بود و باعث شد تا صلاح به راحتی صاحب توپ شود و یک ضربه چیپ بالای سر داوید دخیا برای چهارمین بار دروازه را باز کند و توپ خود را در این بازی تکمیل کند.
عملکرد این بازیکن در بازی دیشب با موج اعتراضات هواداران یونایتد همراه شد، زیرا او پیش از بازی مقابل لیورپول مدعی شد که اگر عملکردش به اندازه کافی خوب نباشد، رنگنیک همه بازی های آنها را در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد سه شنبه شب به لیورپول سفر کرد تا دیدار پایانی هفته سی ام لیگ برتر را در آنفیلد برگزار کند.
محمد صلاح موفق شد دو بار دروازه شیاطین سرخ را باز کند و سهم سادیو مانه و لوئیس دیاز هر کدام یک گل بود تا شاگردان یورگن کلوپ در نهایت با نتیجه 4 بر صفر مقابل تیم حریف پیروز شوند و موقتا به بالای جدول صعود کنند. .
تنها پنج دقیقه طول کشید تا صلاح به لطف سازماندهی نامنظم خط دفاعی پنج نفره یونایتد اولین گل لیورپول را به ثمر برساند و بار دیگر این مگوایر بود که با خطا دروازه لیورپول را باز کرد.
ملی پوش انگلیسی از خط دفاعی جدا شد تا هافبک سادیو مانه را مهار کند اما نتوانست به اندازه کافی به مهاجم لیورپول نزدیک شود و به دلیل اشتباه محاسباتی نتوانست او را تحت فشار بگذارد.