خطایی که برای پاری سن ژرمن 62 میلیون یورو هزینه داشت

طبق گزارش لوپاریزین، سران پاری سن ژرمن که از فروش کریستوفر انکونکو پشیمان شده اند، برای بازگرداندن او با لایپزیگ مذاکره کرده اند اما برای رسیدن به هدف خود باید 75 میلیون یورو خرج کنند. در واقع بازیکنی که با 13 میلیون یورو از پاریس رفته است باید 62 میلیون یورو بیشتر خرید. باید دید پی اس جی آماده پذیرش شکست است یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817087 |
08 فروردين 1401 ساعت 19:10 |
1,248 |

0نظرات

75 میلیون یورو برای بازگرداندن انکونکو

ستاره جوانی که اخیرا برای اولین بار در مقابل ساحل عاج به تیم ملی فرانسه دعوت شد اما نتوانست بدرخشد، در این فصل در 39 بازی 26 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده است. تاثیر مستقیم روی 41 گل، بایرن مونیخ را بر آن داشت تا او را به خدمت بگیرد، اما مونیخی ها رقیب بزرگی مانند پی اس جی را در پیش رو دارند.

یکی از این بازیکنان کریستوفر انکونکو است که پس از ناامید شدن از رسیدن به تیم اصلی، به دلیل حضور ستارگانی مانند نیمار و کیلیان امباپه، شانس خود را در تیم دیگری امتحان کرد. کریستوفر انکونکو در سال 2019 با مبلغ 13 میلیون یورو به لایپزیگ پیوست و اکنون مشخص است که انتخاب او کاملاً درست بوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پی اس جی همیشه در نقل و انتقالات فعال بوده و در سال های اخیر به خریدهای کلان و گران عادت کرده است. پاریسی‌ها علاوه بر خریدهای کلان، نگاه ویژه‌ای به آکادمی خود نیز دارند، حتی اگر حضور در تمامی پست‌ها آنقدر زیاد باشد که احتمال پیروزی بازیکنان آکادمی در تیم اصلی کمتر باشد.

کریستوفر انکونکو، محصول آکادمی پاری سن ژرمن، سه سال پیش با 13 میلیون یورو راهی لایپزیگ شد، اما اکنون باشگاه پاریسی قصد دارد او را بازگرداند.