خطا به قصد صدمه زدن: وینیسیوس رسما کتک خورد!

خطای جدی و عمدی گابریل پائولیستا روی وینیسیوس جونیور باعث شد مدافع برزیلی والنسیا کارت قرمز مستقیم بگیرد.

خطا به قصد صدمه زدن: وینیسیوس رسما کتک خورد!

1797709
البته این اولین بار نیست که گابریل پائولیستا به دلیل درگیری در زمین، جنجال به پا می کند. در سال 2015 بود که در جریان بازی آرسنال و چلسی در جریان درگیری با دیگو کاستا به مهاجم حریف ضربه زد و از بازی اخراج شد. در آن زمان اتحادیه فوتبال انگلیس برای او 3 جلسه محرومیت در نظر گرفته بود که پس از درخواست تجدیدنظر باشگاه آرسنال، محرومیت او بخشیده شد اما این احتمال وجود دارد که برای کارت قرمزی که امشب دریافت کرد، یک محرومیت اضافی در نظر گرفته شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در دیداری خانگی 2-0 والنسیا را شکست داد و وینیسیوس روی یکی از فرارهای دیدنی خود از سمت چپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
وینگر سرعتی رئال مادرید آنقدر خط دفاع والنسیا را اذیت کرد که در نهایت جنجالی ترین صحنه بازی را رقم زد. در دقیقه 72 بود که او دوباره در سمت راست محوطه جریمه والنسیا قرار گرفت و فقط گابریل پائولیستا را در کنار خود دید و اگر از او عبور می کرد می توانست رویارویی با گئورگی مامرداشویلی، دروازه بان حریف انجام دهد اما گابریل پائولیستا. که به نظر می رسید از شب سختی که مقابل وینیسیوس داشت خسته شده بود، او را با ضربه ای سنگین به پاهای وینیسیوس زمین زد.

179770617977071797708
عمدی بودن این صحنه به قدری مشخص بود که وینیسیوس بلافاصله از روی زمین بلند شد و گابریل پائولیستا را به شدت هل داد و بازیکنان هر دو تیم برای حمایت از بازیکن داخلی خیلی سریع وارد صحنه شدند.
در این بین داور سرش شلوغ شده و بلافاصله کارت قرمز را از جیبش بیرون آورد تا خیلی زود تکلیف این صحنه مشخص شود.
در بین بازیکنان رئال، رودریگو بیش از دیگران از اشتباه گابریل پائولیستا شاکی بود و برای لحظاتی با او درگیری لفظی پیدا کرد. انگار انتظار نداشت هموطن چنین خطای جدی روی وینیسیوس انجام دهد.


سرویس خبر شماره: 1868284
14 فوریه 1401 ساعت 02:23 |
13.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کارت قرمز غیرقابل انکار گابریل پائولیستا