خطر خطر: نشستن روی نیمکت تیم ملی

تا چندی پیش نام هازارد در بلژیک به قدری معروف بود که هر چقدر هم در رئال مادرید ناموفق بود، کادر فنی بلژیک به فکر نیمکت نشینی یا کنار گذاشتن او از تیم ملی نبود. در این کشور همه منتظر بودند تا ستاره بزرگش از مصدومیت خود رهایی یابد و با بازگشت به تیم ملی هدایت بلژیکی ها را بر عهده بگیرد.

با نزدیک شدن به جام جهانی، وضعیت او را از نزدیک زیر نظر داریم و باید ببینیم چه نقشی می توانیم به او بدهیم. به نظر من ادن نه در تیم ملی شماره 9 خواهد بود و نه پشت مهاجم مرکزی بازی می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارتینز در مصاحبه ای به سوالات درباره آینده ادن هازارد در تیم ملی اینگونه پاسخ داد: “هازارد همچنان بازیکن بسیار مهمی برای تیم ملی بلژیک است. شکی در این نیست. اما همه می دانند که ادن در بازی های بسیار کمی حضور داشته است. برای مدت طولانی و این عواقبی برای هر بازیکنی دارد.


سرویس خبر شماره: 1846584
12 مه 1401 ساعت 9:05 ب.ظ.
نمایش 3K |

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، شرایط بد ادن هازارد در رئال مادرید بالاخره شانس او ​​برای حضور دائمی در تیم ملی بلژیک را تحت تاثیر قرار داد و اخبار بلژیک نشان می دهد هازارد دیگر جایگاه ثابت و بدون تغییری در تیم ملی ندارد. کشورش خدمه

اما الان شرایط فرق کرده است. رسانه های بلژیکی برای اولین بار نیاز به تعمیر هازارد را زیر سوال می برند و روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در آستانه انتشار پاسخ به این سوال بزرگ است.

شرایط بد ادن هازارد در رئال مادرید موقعیت او را در تیم ملی بلژیک کشورش به خطر انداخته است.

خطر خطر: نشستن روی نیمکت تیم ملی