خطر شدید باشگاه استقلال/ تصمیم نابهنگام ساپینتو نزدیک است؟

جالب اینکه پس از جدایی سردار آجارلو و حضور علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو درباره مشکلات مالی با مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کرد و پس از آمدن مدیرعامل جدید به تمرین، از او خواست تا مشکلات مالی را با استقلال در میان بگذارد. بازیکنان کند

این اتفاق امروز رخ داد و بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی و عدم وصول مطالبات معوق تصمیم گرفتند به اعتصاب و تمرین پایان دهند.

علی فتح الله زاده در اولین حضور خود در تمرین استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت. لازم نیست نگران پول باشید و فقط به پیروزی در مسابقات فکر کنید. اولین نامزدی علی فتح الله زاده و بازیکنان استقلال یک قهرمانی سوپرجام بود که محقق شد اما باشگاه استقلال به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل نکرد! جدا از قراردادها، باشگاه استقلال حتی نتوانست پاداش قهرمانی سوپرجام را به حساب استقلال واریز کند.

امروز ریکاردو ساپینتو از اعتراض بازیکنان در تمرین عصبانی شد و به نظر می رسد در صورت ادامه این روند می تواند کار خود را ترک کند. این همان تصمیمی بود که استراماچونی قبلا گرفته بود. این مربی ایتالیایی در استقلال هم شرایط خوبی داشت اما از قول های مکرر باشگاه استقلال در زمینه پرداخت به ستوه آمده بود و در نهایت تصمیم گرفت از جمع آبی ها جدا شود. او با توجه به شکایت از باشگاه استقلال حالا به این تیم رای منفی داده و قرار است در آینده نزدیک مبلغی بالغ بر یک میلیون دلار از باشگاه استقلال دریافت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال