خطوط و نشان به سبک آقا بیژن (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان دیدار استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید، در برخی صحنه ها بیژن طاهری در حال صحبت جدی با نفر چهارم دیده شد. داور حرف هایی که به نظر می رسید به تصمیمات داور در زمین اعتراض دارد. و این صحبت ها البته بار اعتراض ریکاردو ساپینتو را در کنار زمین کم کرد.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

مبارزه ریکاردو ساپینتو از کنار زمین باعث شد بیژن طاهری از شلوغ ترین و شاید پرتنش ترین فصل استقلال لذت ببرد. در ابتدای فصل، عدم شناخت ریکاردو ساپینتو و رفتار این مربی در کنار زمین باعث محرومیت سرمربی پرتغالی از نیمکت نشینی شد، اما با نزدیک شدن به پایان فصل، کنترل از سوی بیژن انجام شد. طاهری روی سرمربی تیمش افزایش یافته و ریکاردو ساپینتو هفته هاست که رفتاری که منجر به محرومیت او شود از خود نشان نداده است. از طرفی سرمربی استقلال در صحنه های زیادی که ریکاردو ساپینتو با آن مخالفت می کند با داور چهارم صحبت می کند.

1879844


سرویس خبر شماره: 1939969
05 ژوئن 1402 ساعت 10:02 |
7.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرمربی خوش اخلاق استقلال البته در هیچ بازی از خط قرمزها عبور نکرده و سعی می کند بدون توهین و آزار کسی اعتراض خود را به گوش داور چهارم و تیم داوری برساند. یکی از ایرادات بیژن طاهری در این فصل این است که برخی از کادر فنی تیم ها عمدا وارد دعوا می شوند و تنش ایجاد می کنند تا ریکاردو ساپینتو را عصبانی کنند. نکته ای که در هفته های اخیر یکی از لیدرهای تیم به آن اشاره کرده است.

بیژن طاهری هفته مهم دیگری برای پایان این فصل در پیش دارد. مقابل پرسپولیس در آخرین دیدار جام حذفی. او بعد از این مسابقه نفس راحتی می کشد و اگر بازی فینال با جامی برای او و تیمش همراه باشد، خستگی یک فصل پرتنش را پشت سر می گذارد.

1879845
1879846

جنب و جوش ریکاردو ساپینتو در کنار و در جریان بازی، بیژن طاهری، سرمربی استقلال را تبدیل به شخصیت جدیدی کرد.

خطوط و نشان به سبک آقا بیژن (عکس)