خط آتش استقلال آماده حمله به صدر زادول است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845708
07 مه 1401 ساعت 2:30 ب.ظ.
25.8K |

18نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر دو تیم استقلال و گل گهر در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و جدال صعود شاگردان امیر قلعه نویی و ریکاردو ساپینتو، انتظار دیدار جذابی را داریم.

استقلال این روزها تمرینات خود را در تهران پیش می برد و بازیکنان انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی و رسیدن به بالای جدول دارند.

مهاجمان استقلال با انگیزه زیادی برای بازی مقابل گل گهر سیرجان جلو می روند.

خط آتش استقلال آماده حمله به صدر زادول است (تصویر)

بنابراین مهاجمان آبی پوش نقش ویژه ای در این بازی خواهند داشت. استقلال در فصل جاری از حضور ستارگان زیادی در خط حمله سود می برد. بازیکنانی مانند سجاد شهبازادا، پیمان بابایی، ارسلان مطهری، محمد محبی، مهدی قیدی و … که هر کدام به تنهایی می توانند در هر بازی کار مفیدی انجام دهند و باعث موفقیت شوند.

این افراد در چند روز اخیر خود را بسیار سرحال و آماده برای تمرین نشان داده اند. مهاجمان استقلال با روحیه بالایی کار خود را پیش می برند و تلاش می کنند مقابل گل گهر بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. استقلال برای رسیدن به بالای جدول به این مهاجمان برای گلزنی نیاز دارد و درخشش آنها در بازی حساس با گل گهر می تواند راهگشای آبی های فوتبال ایران باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی