خط حمله استقلال مقابل 375 دقیقه کلین شیت

استقلال در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که دروازه این تیم در چهار بازی قبلی بسته مانده است.

خط حمله استقلال مقابل کلین شیت 375 دقیقه ای بیرو

علیرضا بیرانوند با احتساب 15 دقیقه پایانی این بازی و همچنین چهار دیدار مقابل سپاهان، مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان توانست رکورد کلین شیت را به 375 دقیقه برساند.

آخرین باری که یک تیم موفق به گلزنی به پرسپولیس شد در دقیقه 75 بازی با تراکتورسازی بود. جایی که بازیکنان تبریزی موفق شدند با گل محمد عباس زاده شاگردان گل محمدی را در ورزشگاه آزادی شکست دهند و اولین شکست فصل این تیم را رقم بزنند.

ریکاردو ساپینتو در شرایطی باید تیمش را برای پیروزی در این بازی هدایت کند که شاگردانش برای فتح دروازه بیرانوند کار سختی خواهند داشت. پرسپولیس در 4 بازی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت شده و در مجموع در 375 دقیقه اخیر دروازه این تیم باز نشده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان بازی های جام جهانی، استقلال و پرسپولیس در اولین دیدار خود باید دربی بزرگی را در پایتخت برگزار کنند. بازیکنان چهره آبی 2 امتیاز از حریف سنتی خود عقب هستند و اکنون بهترین زمان برای جبران این فاصله و رسیدن به بالای جدول است.


سرویس خبر شماره: 1860284
29 دسامبر 1401 ساعت 11:37 |
501 امتیاز خبر

1نقطه نظر

باز شدن دروازه پرسپولیس، دروازه مهاجمان آبی پوش

حال باید دید آیا خط حمله استقلال متشکل از مهدی قیدی، محمد محبی و ارسلان مطهری موفق می شود قفل پرسپولیس و بیرانوند را باز کند یا پارسی ها در پنجمین بازی متوالی موفق به ثبت کلین شیت خواهند شد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی