خلیلی: برای آکادمی پرسپولیس برنامه پنج ساله داریم

محسن خلیلی می گوید با یک برنامه پنج ساله به دنبال جایگاه بهتر پرسپولیس در رده های پایه و همچنین پرورش بازیکنان بزرگسالان خواهد بود.

خلیلی: برای آکادمی پرسپولیس برنامه پنج ساله داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس در حاشیه دربی زیر 23 سال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره پیروزی سرخ ها در بازی امروز و همچنین دربی جوانان گفت: خدا را شکر بچه ها تمام تلاش خود را کردند و به نتیجه رسیدند. نتایج خوب. دو تیم قدرتمند را در لیگ های پایه شکست دادیم. من آرش برهانی عزیزم را برای ساختن این آکادمی و تیم های پایه قوی تحسین می کنم. آنها واقعاً در هر چهار رده ما را سخت کردند و در سه بازی به سختی توانستیم آنها را شکست دهیم و در یک دسته بازی مساوی شد.

وی در پاسخ به اینکه به دلیل تغییراتی که در کادرفنی تیم ایجاد کرده تحت فشار قرار گرفته است، گفت: تجربیاتی که به دست آوردیم باعث شد تغییراتی ایجاد کنیم. البته اینطور نیست که نفراتی که پارسال شرکت کردند بی کیفیت باشند، اما بالاخره در هر گروه تغییراتی لازم است و این اقوام زحمت کشیده اند. با تغییراتی که انجام دادیم نگرش جدیدی نسبت به آکادمی ایجاد کردیم تا انشاالله در سال های آینده شاهد نتایج آن باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846552
12 مه 1401 در 6:34 ب.ظ.
3.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

ما نگرش جدیدی به کار معرفی کرده ایم.

وی افزود: فکر می کنم نیم فصل دوم برای ما جذاب باشد. برای همه جوانانی که در این زمینه تلاش می کنند و برای تیم های پایه تلاش می کنند تا رهبران آینده کشور را به سر منزل مقصود برسانند آرزوی موفقیت دارم.

خلیلی درباره نتایج بهتر تیم های پایه پرسپولیس نسبت به سال گذشته گفت: یک برنامه پنج ساله کشیدم و به باشگاه تحویل دادم. سال اول که کادر فنی و بازیکنان مشخص شدند وارد شدم و کمی دیر شروع کردیم اما سعی کردیم با برنامه ریزی روز به روز پیشرفت کنیم و در جدول در خور تیم بزرگ پرسپولیس باشیم. خوشحالی هواداران و ایجاد حمایت از تیم بزرگسالان.