خلیلی: 5 سال دیگر بازیکنان ما را خواهید دید


سرویس خبر شماره: 2051669
9 جولای 1403 ساعت 16:12 |
6.4K امتیاز خبر|

15نقطه نظر

امسال اتفاق نادر و خوبی افتاد.

محسن خلیلی درباره شرایط تیم های آکادمی پرسپولیس صحبت کرد.

خلیلی: 5 سال دیگر بازیکنان ما را خواهید دید

به گزارش “ورش سه”محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس درباره عمل به وعده اسپانسر پرسپولیس و پرداخت درآمد پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز اتفاق نادری افتاد که با پرداختی که امسال انجام شد سه سالی که حضور داشتم تسویه می شود و بدهی بچه ها با کمک پدرخوانده خوبمان باز می گردد. تازه در فوتبال پایه تخصیص درصدی از درآمد محصول به تیم آکادمی است. تشکر ویژه از مدیریت باشگاه جناب آقای درویش، هیئت مدیره و همچنین جناب آقای حدادی عزیز که پیگیر کارها و برقراری ارتباط خوب بین باشگاه و آکادمی بودند.

خلیلی ادامه داد: امیدوارم این امر دائمی و مستمر باشد و حمایت باشگاه پرسپولیس و همه تیم ها نگاه ویژه ای به آکادمی ها داشته باشد تا بتوانیم آینده سازان فوتبال کشورمان را در هر تیمی داشته باشیم. در 5 سال آینده بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می کنند بازیکنان جوان و امیدوار ما خواهند بود. امیدوارم سرمایه گذاری خوب و موثر باشد.

خلیلی درباره نتایج خوب آکادمی در سال گذشته و همچنین اهداف و برنامه های خود برای امسال توضیح داد: این یک کار تیمی بود و تمام گروه سخت کار کردند. ما یک برنامه 5 ساله به باشگاه ارائه کردیم که 3 سال از آن گذشته و در سال چهارم هستیم و اهداف مشخصی را دنبال می کنیم تا بتوانیم زیرساخت های خود را تکمیل کنیم و نگاه ویژه تری به تمرینات داشته باشیم. بازیکنان و اضافه شدن جوانان. بازیکنان در بحث تیم ملی بزرگسالان. کسب نتیجه در فوتبال پایه بسیار مهم است و انگیزه می دهد و قهرمانی بسیار جذاب است، اما من بیشتر روی بازیکن سازی تمرکز می کنم، زیرا وظیفه آکادمی حمایت از تیم بزرگسالان است و بیش از آن نتیجه نیز می شود. مهم. برای ما مثل دو سه سال گذشته که تیم ما امید بود دوره قهرمانی بود اما به دلیل تعداد بازیکنانمان در تمرین بزرگسالان مشکل داشتیم.

او به آکادمی توضیح داد که الزامات AFC از نظر مدیران باشگاه چه تاثیری دارد. این در سطح ملی بسیار مشهود بوده است و من می بینم که بعد از فشاری که AFC به آنها وارد شده، آنها مجبور به اعمال این قوانین شده اند و روز به روز حساسیت بیشتری نشان می دهند، اما قضیه پرسپولیس متفاوت است و روزی که آماده شدیم، جزو اولین کسانی بودیم که درباره حرفه ای شدن بحث کردیم. او را گرفتیم و مشکلاتش را برطرف کردیم. در دو فصل اخیر که در تیم آسیایی ایران حضور داشتیم، هیچ مشکلی در آکادمی نداشتیم. امسال و سال آینده با اضافه شدن تیم بانوان و قوانین و بحث های دیگر سعی می کنیم اول باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی